וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסיקביצ'יוס: "זו הייתה קטסטרופה"

בליטא נותרו המומים אחרי ההדחה ברבע גמר היורובאסקט. מקאלב ומקדוניה חגגו את הסנסציה: "עשינו את זה כמו גדולים"

החלומות הגדולים של נבחרת ליטא להניף את גביע היורובאסקט מול הקהל הביתי שלה התנפצו אמש (רביעי) אחרי שהנבחרת המקומית הודחה ברבע הגמר עם הפסד דרמטי 67:65 למקדוניה. הסינדרלה של הטורניר לא ספרה את השאיפות של הליטאים וסידרה לעצמה מקום בחצי הגמר בסיום אחת הסנסציות הגדולות בתולדות אליפויות אירופה.

"זו הייתה קטסטרופה", הודה שרונאס יאסיקביצ'יוס, ששיחק 20 דקות וסיים עם 7 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 איבודים. " שיחקנו איום ונורא, המשחק שלנו לא שטף וביצענו המון טעויות. הכל מתחיל בגישה ובחוסר הריכוז שלנו כקבוצה, והמקדונים ניצלו את עם משחק מצוין".

בצד המנצח היה בו מקאלב, ה-MVP של הטורניר עד עכשיו, ששוב כיכב עם 23 נקודות. "ההרגשה מדהימה", אמר המתאזרח של המקדונים. "זה דבר גדול לנצח נבחרת כמו ליטא מול הקהל הביתי שלה. היינו האנדרדוגים לאורך כל הטורניר הזה, וגם היום כולם היו נגדנו, כולל 15,000 אלף איש ביציעים, אבל עשינו את זה כמו גדולים".

ברבע הגמר הראשון טיילה ספרד עם 64:86 מוחץ על סלובניה בדרכה לחצי הגמר, ומאמנה סרג'יו סקאריולו סיכם: "אנחנו שמחים להיות בחצי הגמר, ומרוצים מכך שאיפשרנו להם לקלוע רק עשר נקודות ברבע השני ובחמש הדקות הראשונות של הרבע השלישי. זה שינה את הקצב של המשחק וההתפוצצות של נבארו הכריעה את הכף סופית".

היום ברבע הגמר: רוסיה-סרביה, צרפת-יוון

יורובאסקט 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully