וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: לחץ בליטא וסרביה לקראת משחקי ההכרעה

10.9.2011 / 11:31

שתי אימפריות הכדורסל בסכנת הדחה. איבקוביץ': "שמרנו כוחות למשחק מול טורקיה". שאראס: "ההפסד לצרפת מאכזב מאוד"

אחרי סיבוב ראשון מרשים בבית ב' של אליפות אירופה, הוכיחה נבחרת סרביה שלכל משחק באליפות אירופה יש חיות משלו, כשרשמה אמש (שישי) את הפסדה השני בשלב הבתים השני של האליפות כשהובסה 84:59 מול נבחרת ספרד. סרביה תתייצב מחר (15:30) למשחק גורלי מול נבחרת טורקיה, כשניצחון יעלה אותה לרבע הגמר, ואילו הפסד יחזיר את הזוכים במדליית הכסף מהאליפות הקודמת, מוקדם מאוד לבלגרד.

"אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה ואני אומר לכם גם, אני לא מבין איך זה ייתכן שנבחרת ספרד, אלופת אירופה עם אלופי NBA, מקבלת יותר כבוד מהנבחרות האחרות מאשר מנבחרת סרביה", אמר דושאן איבקוביץ' לתקשורת הסרבית שלא ממהרת לצלוב את הנבחרת אחרי ההפסדים לספרד וליטא, "אני לא חושב שהניצחון שלנו על הספרדים באליפות העולם קשור ליכולת הזאת, אולי יש יותר סיכוי ששמרנו כוחות למשחק החשוב מול טורקיה".

איבקוביץ' דיבר בביטחון לקראת המשחק הקריטי מול טורקיה: "בכל הנוגע לשחקנים, אני בטוח שהם יהיו מוכנים לקראת המשחק מול טורקיה. אין שאלה לגבי התשוקה שלהם והרוח הקבוצתית שלנו שלא הגיעה למשחק מול ספרד ותהיה מול טורקיה. מי שבספק לגבי זה, עושה טעות גדולה. שאף אחד לא יטיל ספק בדור הזה של השחקנים. אנחנו נהיה מוכנים למשחק מול טורקיה".

גם בליטא המארחת יגיעו מחר (21:00) למשחק מול גרמניה בידיעה שהם יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות כדי להעפיל לרבע הגמר. ניצחון של סרביה על טורקיה יאפשר לליטא לעלות בניצחון או בהפסד עד 11 נקודות, אך אם הטורקים ינצחו, ליטא תעלה ללא שום קשר למשחקה מול גרמניה, כשניצחון של ליטא, יעלה את הטורקים, וניצחון של גרמניה ישאיר את הטורקים בבית.

"ההפסד שלנו לצרפת הוא מאכזב מאוד", אמר אמש בסיום משחק ההפסד לצרפת 73:67 שרונאס יאסיקביצ'יוס, "הצרפתים באו וסגרו לנו את הקליעה לשלוש. אין מה לעשות חוץ מלברך אותם על הניצחון, טוני פארקר ונאנדו דה קולו שיחקו משחק מצוין וקלעו סלים קשים מאוד ברגעים המכריעים וניצחו את המשחק. אני לא יכול לכעוס על אף שחקן בנבחרת שלי".

יורובאסקט: צרפת וספרד בלתי ניתנות לעצירה

כל הדיווחים מהיורובאסקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully