וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "לא אצפה יותר במשחקים של ארגנטינה"

שחקן העבר האגדי עדיין מתקשה להתאושש מהכישלון כמאמן האלביסלסטה: "מאז שעזבתי לא צפיתי בהם. זה כואב מדי"

דייגו מראדונה נהנה מהחיים החדשים באל וואסל. כדורגלן העבר האגדי החל לאמן את הקבוצה מדובאי בתחילת החודש שעבר, והופעת הבכורה הרשמית שלו על הקווים תהיה ב-15 באוקטובר. עד אז, דייגו כמובן לא ישמור את מחשבותיו לעצמו, והיום (שישי) הוא העניק ראיון למגזין 'אולה' הארגנטינאי, בו דיבר בין היתר על התקופה הקשה שהוא עובר לאחר עזיבתו את הנבחרת הלאומית.

"מאז שעזבתי, לא צפיתי פעם אחת בנבחרת ארגנטינה. למען האמת, אני לא חושב שאי פעם אצפה שוב בנבחרת. זה פשוט יכאיב לי", אמר מראדונה, שסיים את הרומן שלו עם האלביסלסטה אחרי הכישלון במונדיאל 2010. "אף אחד לא חייב לי שום דבר. סיכנתי את החיים שלי בשביל השחקנים והם עשו את אותו הדבר בשבילי, אבל לא יכולנו לתת לארגנטינה מה שהיא רצתה, שזה זכיה במונדיאל. נתנו הכל ואנחנו יכולים להביט בעצמנו במראה ולהיות גאים".

רק לפני מספר ימים החמיא ליאונל מסי למאמנו לשעבר, וציין כי מדובר בשחקן הטוב בהיסטוריה. היום השיב מראדונה מחמאה לכוכב ברצלונה, כשנשמע נלהב למדי ממינויו של מסי לקפטן החדש של הנבחרת. "אני מאוד שמח, כי הוא ילד נהדר וזה מגיע לו. הקהל הוא זה שמחליט, ואנשים בבנגלדש, קלקוטה, מינכן או איפה שלא יהיה רואים את מסי והם משתגעים משחקן שנוגע בכדור כמוהו. ואף אחד לא נוגע בכדור כמו מסי".

צפו במראדונה חובש כאפיה וקורא: "תחי פלסטין"

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully