וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במראדונה חובש כאפיה וקורא: "תחי פלסטין"

המאמן הארגנטינאי החדש של אל וואסל הגיע לדובאי והוצג באופן לא רשמי. אל מול המצלמות, הזדהה עם העם הפלסטיני

«iframe width="450" height="345" src="https://www.youtube.com/embed/oGELOgk5DmQ" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

מראדונה: "ויוה פסלטין"

דייגו מראדונה הגיע אמש (שלישי) לדובאי, לקבלת פנים לא רשמית בקבוצתו החדשה, אל וואסל. כזכור, לפני כחודש מינתה הקבוצה מדובאי את מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר למאמנה הבאה, במטרה שיספק לה קצת כותרות וכמובן יצעיד אותה קדימה.

מראדונה הגיע למתחם האימונים של הקבוצה, קיבל כאפייה לידיו, סימן וי באצבעותיו ואמר: "ויוה פסלטין, ויוה פלסטין", לקול מצהלות הנוכחים באירוע.

מראדונה, כזכור, הביע לא אחת בעבר את אהדתו וחיבתו לעם הפלסטיני וכן לדיקטטורים, דוגמת נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס, נשיא אירן מחמוד אחמדיניג'אד. גם פידל קסטרו, מנהיג קובה לשעבר שהעביר כבר את המושכות לאחיו, הוא חבר קרוב של שחקן הכדורגל לשעבר.

מראדונה אימן את נבחרת ארגנטינה במהלך המונדיאל בדרום אפריקה 2010, ולא הצליח להביא אותה לשלבים הגבוהים, כאשר הודח כבר ברבע הגמר על ידי נבחרת גרמניה. זמן קצר אחרי גביע העולם הודח המאמן מתפקידו, וחיפש לו אתגר אחר. אירן הביע עניין בו, אבל בסוף העסקה לא יצאה לפועל. לפני כחודש כאמור מונה לאל וואסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully