וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "לא צריך לראות את פלה - מראדונה הטוב אי פעם"

כוכב ברצלונה התראיין לתקשורת הברזילאית וחשף את זהות קבוצתו הבאה: "החלום שלי לחזור לארגנטינה ולשחק בניואלס"

יממה אחרי שהצטיין במשחקו הראשון מאז מונה לקפטן נבחרת ארגנטינה, העניק ליאונל מסי ראיון למגזין של רשת ESPN בברזיל ודיבר בין היתר על העבר, הווה והעתיד. וכצפוי, כמעט כמו בכל היתקלות בין ארגנטינאי וברזילאיים, הויכוח הנושן על זהות השחקן הגדול בהיסטוריה צץ במהירות. למסי אין בכלל ספק. "לא ראיתי את פלה משחק, אבל אני לא צריך לראות. מראדונה הוא הכי טוב אי פעם, בלי שום ספק".

עוד נשאל כוכבה של ברצלונה על ילד הפלא של הסלסאו, ניימאר, שאמור לעבור ליריבה המושבעת של הקטלאנים, ריאל מדריד. "הוא שחקן מצוין ואני חושב שהוא יצליח בליגה הספרדית", אמר מסי, והוסיף כי החלוץ הטוב ביותר שזכה לראות בקריירה היה רונאלדו.

לבסוף, חשף הסופרסטאר חלום ילדות שעד כה לא ממש דאג לדבר עליו בתקשורת. "החלום שלי הוא לחזור לארגנטינה ולשחק עבור ניואלס אולד בויס", אמר מסי, שלא נוהג לדבר על עתידו בפומבי. "מאז שהייתי ילד חלמתי על כך, ואני תמיד נשאר ער כדי לראות אותם משחקים בליגה הארגנטינאית".

על הלחץ הגדול שמוטל באופן כמעט קבוע כל כתפיו הצנומות שעה שעוטה על עצמו את מדי נבחרת ארגנטינה, אמר מסי: "אני רוצה לנצח ומקווה לעשות בנבחרת מה שאני תמיד עושה בברצלונה. אבל אנחנו 11 שחקנים על כר הדשא, ואי אפשר לנצח משחקים לבד".

מסי הצטיין, ארגנטינה ניצחה את ניגריה 1:3

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully