וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ארגנטינה ניצחה את ניגריה 1:3

קפטן האלביסלסטה החדש, ליאונל מסי, בישל שניים כולל אחד בסלאלום נהדר לאורך חצי מגרש. צפו בתקציר המשחק

אחרי משחק הידידות מול ונצואלה ביום שישי בו עטה לראשונה את סרט הקפטן של נבחרת ארגנטינה, הראה ליאונל מסי שהתפקיד החדש עשוי לעזור לו לתפקד טוב יותר במדי הנבחרת עם שני בישולים נפלאים, ועזר לארגנטינה לנצח את נבחרת ניגריה 1:3 במשחק ידידות בדאקה, בירת בנגלאדש. שחקנה של ברצלונה, שבדרך כלל לא מבריק כשהוא לובש את מדי האלביסלסטה, בישל את השער הראשון עם צ'יפ נאה שהעמיד את גונסאלו היגואין מול שוער בני יהודה דלה איינוגבה בדקה ה-25. שתי דקות מאוחר יותר, הכפיל אנחל די מריה את התוצאה: מסי רץ עם הכדור לאורך חצי מגרש לפני שבעט לשער. איינוגבה הדף לא טוב וחלוצה של ריאל מדריד עט על הריבאונד.

במחצית השנייה היו הסופר איגלס טובים יותר, ושתי דקות אחרי השריקה לחידוש המשחק הורידו את היתרון של הארגנטינאים לשער אחד בלבד, אחרי שאובאסי צ'ינדו הבקיע, אבל בדקה ה-66 הבקיע אלדרסון לשערו הוא, וקבע את התוצאה הסופית.

רק שלושת רבעי איצטדיון היה מלא, אחרי שכרטיסים למשחק תומחרו במאה דולר, מה שגרם לביקורת קשה בבנגלאדש. מחוץ לאיצטדיון התאספו המוני אנשים, על מנת לראות את הכוכבים הגדולים במו עיניהם.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

רק תיקו לגרמניה, הפסד לארה"ב

אחרי השישייה המרשימה מול בלגיה, נחה גרמניה שכבר העפילה ליורו עם 2:2 ידידותי בפולין. הפולנים הוליכו משער של רוברט לוואנדובסקי בדקה ה-55, וגם אחרי שטוני קרוס איזן בדקה ה-68 המקומיים עמדו על סף ניצחון כשג'ייקוב בלאסז'קז'יקובסקי, הידוע לאוהדי בורוסיה דורטמונד בשם 'קובה', כבש בדקה ה-90. אלא שקקאו אמר את המילה האחרונה בשער שוויון דרמטי ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

נבחרת ארצות הברית של יורגן קלינסמן ספגה הפסד שני ברציפות במשחקי האימון שלה תחת המאמן הגרמני החדש, הפעם 1:0 בבלגיה משער של ניקולס לומבארטס בדקה ה-55. אוקראינה, מארחת היורו שקיבלה כרטיס חופשי לטורניר, הובסה 4:0 בצ'כיה.

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully