וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הספורט הטורקי: "מכבי ת"א תזכה לאירוח ידידותי"

גם הממשלה ניסתה להרגיע לפני המשחק באיסטנבול: "האוהדים יחזרו בשלום לישראל". הקבוצה ערערה על עונשו של קונאטה

שבוע לפני משחקה של מכבי תל אביב מול בשיקטאש במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית, ממשיכים הטורקים לנסות ולהרגיע את האווירה על מנת להימנע מהזזת המשחק למיקום נייטרלי.

כזכור, ההחרפה במשבר בין ישראל לטורקיה בימים האחרונים הובילה לכך שאופ"א בחנה את האפשרות שלא לקיים את המשחק באיסטנבול מחשש לשלום שחקני הקבוצה ואוהדיה, שקיבלו אזהרת מסע מהמטה ללוחמה בטרור בנוגע להגעה לטורקיה בשל המצב.

אבל בבשיקטאש מתכוננים למשחק כרגיל, והבוקר (חמישי) הצטרף גם שר הספורט הטורקי, סואט קיליח, למקהלת המרגיעים. "למרות הנסיבות המיוחדות סביב המשחק, אני מבטיח שמכבי תזכה לאירוח ידידותי ברמה הגבוהה ביותר", אמר קיליח, שהודיע שהוא מתכוון להגיע בעצמו למשחק, ואף התחייב: "אנשי מכבי ואוהדיהם יחזרו לישראל בשלום".

אבנר טוויטו תוחקר בשדה התעופה באיסטנבול

מכבי ת"א ערערה על עונשו של קונאטה

בתוך כך הגישה היום מכבי תל אביב ערעור לאופ"א על עונש ההרחקה משלושה משחקים שספג מוסא קונאטה. בקבוצה לא יודעים בתוך כמה זמן תתקבל תשובה לפנייתם, אך מקווים שעונש יומתק על מנת שהחלוץ לא ייאלץ להחמיץ מחצית ממשחקי הקבוצה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

הקבוצה שלחה לאופ"א דיסק ערוך עם המהלך שהוביל להרחקתו של קונאטה, מכמה זוויות, כדי להוכיח שלא היתה שום התנהגות אלימה מכוונת מצידו באותה עבירה שבגינה הורחק.

לאחר שקיבלו אתמול באכזבה את ההודעה על כך שאופ"א סירבה להקדים את המשחק מול דינמו קייב שנקבע לראש השנה, התעודדו היום בקבוצה מכך שכמעט 9,000 מיני מנויים למשחקי הבית באירופה כבר נמכרו.

הצהובים יקיימו הערב את האימון הטקטי לקראת המשחק נגד ראשון לציון בשבת, כאשר לראשונה מזה שבוע וחצי יהנה איוניר מסגל מלא, עם שובם של כל שחקני הנבחרות השונות שחזרו להתאמן עם הקבוצה.


מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עדכון אחרון: 12:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully