וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מנהל הקבוצה אבנר טוויטו עוכב בטורקיה

מנהל הצהובים שיצא לתיאום לוגיסטי לקראת המשחק מול בשיקטאש, תושאל בשדה התעופה בנוגע לסיבת הביקור

מנהל מכבי תל אביב, אבנר טוויטו, המריא הבוקר לאיסטנבול ועבר חוויה לא נעימה כאשר עם נחיתת המטוס, הוא עוכב ונלקח לתשאול קצר, יחד עם כל שאר 40 הנוסעים הישראלים שהיו על הטיסה ובו נשאל לגבי מטרת ביקורו באיסטנבול.

מנהל הצהובים הגיע לטורקיה על מנת לתאם את פרטי הלוגיסטיקה לקראת הגעתה הצפויה של הקבוצה בעוד 10 ימים לטורקיה, למשחק נגד בשיקטאש במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית ובמועדון ידברו במהלך הימים הקרובים עם אנשי הקבוצה הטורקית, כדי לוודא שתקרית כזו לא תחזור על עצמה כאשר הקבוצה תגיע לאיסטנבול.

בתוך כך אימון הבוקר של הקבוצה נערך היום בסגל חסר מאוד וללא שחקני הנבחרות השונות. השוער גיא חיימוב נמצא עם הנבחרת הבוגרת בקרואטיה, מושיקו לוגסי, עומר ורד, דור מיכה, רועי קהת, מונס דאבור ואלי זיזוב שוהים עם הנבחרת הצעירה באנגליה ואילו האריס מדוניאנין וסאבו פאביצ'ביץ' נמצאים עם נבחרותיהם שצפויות לשחק גם הן מחר במשחקי מוקדמות היורו. השחקנים שנמצאים בארץ ישתתפו הערב במשחק אימון נגד בית"ר ירושלים, שיתקיים ב- 17:30 בקרית שלום.

במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מהעובדה שכ-5,500 מיני מנויים כבר נמכרו לקראת משחקי שלב הבתים בליגה האירופית. אחרי שבשבוע שעבר המכירה הייתה פתוחה רק לבעלי המנויים, שהסתערו על הכרטיסים וכבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד, היום תיפתח המכירה גם לקהל הרחב. המכירה תתקיים החל מהשעה 15:00 בקופת הכרטיסים בקרית שלום וכן בקופות אצטדיון בלומפילד בין השעות 12:00-19:00.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully