וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "אנגליה יכולה לזכות ביורו"

מנג'ר טוטנהאם מרוצה מההתקדמות של הנבחרת: "אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב הפעם. ריו פרדיננד - הבלם הטוב ביותר שלנו"

האנגלים, כרגיל, מתלהבים אחרי ניצחונות ומומנטום טוב. אחרי הניצחון 0:1 על ווילס משער של אשלי יאנג, שעשה צעד ענק לעבר הבטחת המקום ביורו, הארי רדנאפ, מנג'ר טוטנהאם שהיה בעבר מועמד לאנגליה, משוכנע בראיון ב'סאן' כי נבחרת שלושת האריות מסוגלת ללכת עד הסוף, כלומר לזכות בטורניר בפולין ואוקראינה בשנה הבאה.

"כמובן שאנחנו יכולים לזכות בתואר", אמר רדנאפ, ושוב הגביר את כמות הציפיות מהנבחרת. "אמרתי שאנחנו מסוגלים לזכות בגביע העולמי וטעיתי, אבל אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב הפעם. ספרד היא הנבחרת הטובה בעולם, אבל לאחר מכן יש קבוצה של ארבע או חמש נבחרות שיכולות לזכות. את המשימה של המוקדמות ביצענו במקצועיות ובשיטתיות, הנבחרת עשתה כל מה שהתבקשה. ראינו גם את ההתקדמות של השחקנים הצעירים".

על חשיבותו של הבלם ריו פרדיננד בסגל האנגלי ועל השאלה האם הוא עלול לאבד את מקומו בהרכב אחרי שישוב מפציעה, אמר המנג'ר: "ריו פרדיננד הוא שחקן נהדר. גארי קייהיל עשה עבודה מצוינת בהחלפתו. השער שלו בבולגריה מדגיש עד כמה הוא כשרוני, אבל כשריו כשיר, הוא הבלם הטוב ביותר שיש לנו. גם ג'ון טרי מביא את עצמו לשיא. יש כמה שחקנים שאתה לא יכול להשאירם בחוץ כשהם כשירים ואני עדיין מאמין שריו הוא אחד מהם. הוא טוב כמו כל אחד שמשחק בעמדה שלו".

אנגליה ניצחה 0:1 את ווילס

פאביו קפאלו: "אנחנו מאבדים את הביטחון בוומבלי"

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully