וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "אנחנו מאבדים את הביטחון בוומבלי"

האיטלקי יודע איך ניצח: "כן, היה לנו מזל". אוהד וולשי נהרג לפני המשחק. דל בוסקה יאריך חוזהו, לורן בלאן האשים את הדשא

מוקדמות יורו 2012 עומדות בפני סיום, כאשר אמש (שלישי) מספר נבחרות נוספות הבטיחו את השתתפותן בטורניר שייערך בקיץ הבא בפולין ואוקראינה. אלופת העולם ואירופה, נבחרת ספרד שניצחה 0:6 את ליכטנשטיין תהיה שם, כמו גם הולנד, שגברה 0:2 על פינלנד, וכן איטליה, שהשיגו 0:1 דרמטי על סלובניה. אנגליה התקרבה מאוד לאחר הניצחון שלה 0:1 על ווילס.

אלברו נגרדו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
שישייה קלילה והעפלה ליורו. אלברו נגרדו/רויטרס

ויסנטה דל בוסקה: ממשיך בנבחרת ספרד

ויסנטה דל בוסקה, שהביא לספרד את גביע העולם בדרום אפריקה, התייחס בעיקר לשאלות על חידוש החוזה שלו ב'לה רוחה'. "אין שום בעיה עם חידוש החוזה שלי", אמר המאמן המשופם בן ה-60. "שוחחתי עם נשיא ההתאחדות אנחל מריה ויאר והמזכ"ל חורחה פרס והכול כבר סוכם. יש זמן לסגור את הכול עוד לפני היורו".

לגבי הניצחון הקליל שהשיגה הנבחרת ושהעלתה אותה באופן רשמי ליורו, אמר דל בוסקה: "אנחנו שמחים כמובן, היו לנו שחקנים שלא יכלו לשחק במשחק הזה, אבל אחרים עשו את העבודה בצורה טובה מאוד. הצלחנו לנצח את ששת המשחקים הראשונים שלנו והבטחנו עלייה. אמנם לא חשבנו על שום דבר אחר מלבד עלייה מהמקום הראשון כמובן, אבל זה עדיין דבר חשוב".

פאביו קאפלו: זה דווקא נהיה רע יותר עם הזמן

אנגליה, כהרגלה בקודש, לא הרשימה וסיימה עם ניצחון דחוק 0:1 על שכנתה - ווילס - מה שקירב אותה מאוד אל היורו, שם ינסה המאמן האיטלקי פאביו קאפלו לכפר על ההדחה המוקדמת בגביע העולם.

"כן, היה לנו מזל", אמר הדון האיטלקי. "כאן, בוומבלי, איבדנו את הביטחון שלנו. יש לנו שחקנים שיודעים לכדרר ולקחת כדור לשער. אני תמיד רוצה שלושה שחקנים מקדימה, אבל הפעם היה רק אחד. לא שיחקנו טוב ב-20 הדקות הראשונות וברבע השעה האחרונה סבלנו מאוד. לא התמסרנו ולא עשינו לחץ על הוולשים.

"כשאנחנו משחקים בוומבלי, אנחנו צריכים לשחק עם יותר תעוזה וללחוץ יותר על היריבה. במוקדמות גביע העולם, לא היו לנו צרות בוומבלי. כעת, אנחנו צריכים נקודות כדי להיות בטוחם. נגד מונטנגרו בחוץ יהיה משחק קשה, ג'ובאני טראפטוני אמר לי שיש שם אווירה חמה".

ובאנגליה, כמו באנגליה, אי אפשר בלי התקוטטויות, שהביאו למותו של אחד מאוהדי נבחרת ווילס. האוהד, כבן 40, נקלע להתנגשויות לפני המשחק מחוץ לאצטדיון והוא נפגע בצורה אנושה בראשו, הוא הובהל לבית החולים שם נקבע מותו. שישה אנשים נעצרו בגין ההתפרעויות, המשטרה מתייחסת למותו כאל רצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צ'זארה פראנדלי: חכם גדול - להיות בשליטה אחרי השער

מי שעוד הבטיחה את העלייה שלה היא נבחרת איטליה. הניצחון הדרמטי 0:1 על נבחרת סלובניה שהושג בדקות הסיום של המשחק (85), הביא את האזורי להתפרק בסיום המשחק.

"שיחקנו טוב ושלטנו במשחק", אמר בסיום מאמן הסקוודרה אזורה צ'זארה פראנדלי. "לא היה לנו קל לשמור על קצב גבוה במשך כל המשחק, אבל אחרי השער היינו בשליטה מלאה".

פרנאדלי התייחס גם לחלוץ הבעייתי של הכדורגל האיטלקי, מריו באלוטלי, ואמר עליו: "הוא היה טוב מאוד. צריך להניח לו להתפתח ולהשתפר בצורה רגועה".

מארק ואן בומל: מי אמר שאני פורש

אחרי שקרעה 0:11 את סן מרינו, נבחרת הולנד השיגה עוד ניצחון למאזן הנהדר שלה בבית ה' כשגברה 0:2 על נבחרת פינלנד והבטיחה את עלייתה ליורו, שם היא רוצה להגיע לפחות לגמר, כמו שעשתה בגביע העולם אשתקד.

מספר דיווחים לאחרונה טענו שקפטן הנבחרת ושחקנה של מילאן, מארק ואן בומל, עשוי לפרוש מהמדים הלאומיים, אלא שזה דחה את הטענות מכל וכל. "מעולם לא אמרתי שאני מתכנן פרישה מהנבחרת אחרי הטורניר בפולין ואוקראינה בשנה הבאה", הצהיר הקשר ההולנדי.

"רק אמרתי שאני אהיה בן 35 ואני מתקרב לסיום הקריירה הפעילה שלי כשחקן. אני לא יודע עדיין מה אעשה בהמשך הדרך, זו החלטה שאני צריך לקבל ועוד לחשוב עליה", הוסיף ואן בומל, לו 69 הופעות באוראנג' כאשר הראשונה שבהם הייתה באוקטובר 2000, כשהיה בן 23.

לורן בלאן: תירוצים כמו חול

נבחרת צרפת ממשיכה את הקמפיין ואת השנים האחרונות העגומות שלה, כאשר סיימה את משחק החוץ שלה נגד נבחרת רומניה בתיקו 0:0.

מאמן הטריקולור לורן בלאן הקפיד להאשים את תנאי כר הדשא. "מצבו של המגרש לא היה מספיק טוב עבור שתי הנבחרות", אמר המאמן הממושקף. "אבל בעיקר עבור הצד שרוצה לשחק ולתקוף. אני חושב שהנבחרת הרומנית התרכזה בלעשות הגנה.

"נכשלנו בלהבקיע", הוסיף בלאן, "אז אנחנו מצטערים על זה, אבל הייתה לנו החזקת כדור טובה. נצטרך לעבוד קשה במשחקים הבאים כדי להבטיח את העלייה שלנו ליורו. שני המשחקים האחרונים בקמפיין יהיו המכריעים ביותר".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully