וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אנגליה: "אנדי קארול חייב לשתות פחות"

מנג'ר הנבחרת פאביו קאפלו והקפטן ג'ון טרי מבקרים את חלוץ ליברפול ואנגליה, "הוא לא בכושר, אנחנו צריכים לעזור לו"

חלוץ ליברפול ונבחרת אנגליה, אנדי קארול, עומד תחת ביקורת נוקבת סביב מצבו הגופני. הראשון לבקר את החלוץ היה מנג'ר נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו. במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול וויילס במוקדמות יורו 2012 (21:45, שידור ישיר בספורט1 וספורט1 HD) אמר המנג'ר האיטלקי כי קארול לא נמצא בשיא יכולתו וצריך עוד דקות משחק לפני שיגיע לכושר שיא.

"הוא לא בשיא הכושר כרגע. אני בוחר את השחקנים שבכושר הכי טוב, אבל אנדי לא שיחק במשחקים האחרונים של ליברפול. בנוסף, הוא גדול, הוא צריך לשחק בתחילת העונה כדי להיכנס לכושר. כאשר שחקנים כאלו, כמו למפארד, כמו אנדי, יהיו בכושר ובשיא היכולת, הם יהיו חשובים", הסביר בראיון ל"גארדיאן" את הסיבה לאי הכללתו של קארול בסגל אנגליה למשחק מול בולגריה (אז ניצחה אנגליה 0:3).

"אבל הוא היה נהדר בשני האימונים האחרונים שלו. הייתי מרוצה ממנו ואמרתי לו שהוא צריך לעשות אותו דבר כשיחזור לליברפול", אמר קאפלו, השוקל לפתוח עם החלוץ במשחק מול וויילס, "הוא יהיה שחקן מאוד חשוב עבורם ועבורנו. אני חושב שאם הוא רוצה להיות שחקן טוב, ספורטאי טוב, הוא חייב לשתות פחות. דיברתי איתו. זה דיון פרטי בין שני אנשים אבל הוא מבין הרבה. הוא צעיר, אנחנו צריכים לעזור לו".

גם קפטן הנבחרת ומגן צ'לסי, ג'ון טרי, הצטרף לביקורת: "הוא צריך להיזהר כיוון שהוא שחקן חשוב לאנגליה וליברפול", כך לפי דיווח של BBC, "הוא שחקן צעיר במועדון גדול עם עתיד טוב מאוד, הוא עדיין חייב ליהנות מחוץ למשחק ואני בטוח שהוא יעשה זאת".

בהמשך התייחס טרי לעברו שלו, אז היה ידוע בחיבתו היתרה לאלכוהול: "אנדי שחקן מקצועני על המגרש ובחור נהדר להיות סביבו במחנה. אני הייתי שם. עשיתי את הטעויות שלו, אולי הייתי שיכור קצת יותר מדי כשהייתי צעיר ויצאתי לבלות קצת יותר מדי, אבל אני חושב שאחרי שעברתי את כל זה, כשאתה מגיע לגיל 26 או 27 אתה חושב לעצמך 'אני שמח שעשיתי את זה כשהייתי צעיר כי אני לא רוצה לעשות את זה עכשיו'".

קאפלו חושב שאפשר לעצור את ברצלונה

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully