וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "אפשר יהיה לעצור את ברצלונה בעתיד הקרוב"

מאמן אנגליה מעריץ את הכדורגל הקטלאני, אבל בטוח: "אפשר למצוא פתרונות". על נבחרתו: "כדי להשתפר, נלמד סגנון חדש"

מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, העניק ראיון נרחב לאתר הרשמי של פיפ"א וסיפק לא מעט תובנות לגבי השינוי בכדורגל האנגלי, המטרות של הנבחרת וגם על הדומיננטיות והשליטה של ברצלונה בענף.

"במהלך מוקדמות המונדיאל אנגליה השתפרה בכל הקשור לרוח קבוצתית וביטחון. במונדיאל עצמו היינו עייפים, אבל אנחנו עדיין משתפרים. הכדורגל האנגלי השתנה בארבע השנים האחרונות וקבוצות מנסות לשחק עם הרבה נגיעות בכדור ולא לשלוח כדורים ארוכים. זה השינוי העיקרי של השנים האחרונות", אמר האיטלקי.

קאפלו נשאל על הלקחים שלו מהמונדיאל וענה: "אני חושב שכדורגלנים אנגליים זקוקים לחופשה של 10-14 ימים כדי להחזיר לעצמם את האנרגיה. זה יהיה חלק מההכנות שלנו ליורו 2012".

על הלחץ שבלאמן את נבחרת אנגליה אמר קאפלו: "יש לחץ כשמנצחים ולחץ כשמפסידים. זה התפקיד. אתה צריך להישאר אותו דבר בניצחונות והפסדים, לנהל את אותו סגנון חיים ולהבין את הטעויות שלך כי בכל משחק יש שיעור. אני מודאג כשאנחנו מנצחים, כי בקלות אפשר לאבד ריכוז ופוקוס".

על סגנון המשחק של הנבחרת אמר: "שינינו את הסגנון ודיברנו באסיפות על הכדורגל החדש. מאמני האקדמיה של אנגליה למדו סגנונות אחרים כמו של ספרד, הולנד וברצלונה. כדי להשתפר, אנחנו צריכים ללמד את הסגנון החדש של החזקה בכדור, נגיעות וטכניקה ברמה גבוהה".

קאפלו הודה שהוא נהנה לצפות בברצלונה: "כרגע, הכדורגל הטוב ביותר שאפשר לראות בטלוויזיה או באצטדיון הוא של ברצלונה. קשה מאוד להשתמש בסגנון הזה עם קבוצה או נבחרת אחרת, כי אתה צריך את אותם השחקנים. יש לברצלונה שבעה שחקנים שבאו מהאקדמיה והתחילו לשחק בסגנון הזה מגיל צעיר מאוד".

האם יש קבוצה שמסוגלת לעצור את בארסה? קאפלו חושב שכן: "אני בהחלט רואה קבוצה שתוכל לעצור את ברצלונה בעתיד הקרוב, כי למזלנו אנחנו יכולים עכשיו ללמוד את היריב. אפשר למצוא פתרונות לעצור את ברצלונה כשמבינים את הנקודות החזקות שלהם. צריך ללמוד אותם, להסתכל בקלטות ואז יהיו קבוצות שימצאו דרך לנצח את ברצלונה. בנוסף, כשמנצחים הרבה, לפעמים מאבדים את היכולת לעלות מרוכז לכל משחק ואת הרצון לנצח. חלק מהשחקנים שם גם מתבגרים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully