וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור לבנת פנתה לשב"כ בבקשה לאבטח את מכבי ת"א

שרת הספורט מתכוננת לנסיעת הצהובים למשחק החוץ נגד בשיקטאש. הטורקים מזהירים: 15 שנות מאסר לנושאי אבוקות

לצד ההכנות המקצועיות לקראת משחק הליגה בשבת נגד הפועל ראשון לציון, שנערכות בסגל חסר בשל היעדרותם של עשרה שחקני הנבחרות השונות, במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות הלוגיסטיות הלא פשוטות לקראת הנסיעה לאיסטנבול, למשחק נגד בשיקטאש במחזור הפתיחה של שלב הבתים של הליגה האירופית ביום חמישי הבא.

היום (שלישי) פנתה שרת התרבות והספורט לימור לבנת לראש מנהל הספורט במשרדה וביקשה ממנו לפנות לשב"כ בכדי שיאבטח את הקבוצה על רקע האירועים האחרונים בטורקיה. יש לציין כי על פי החלטת ממשלה השב"כ לא מאבטח משלחות שהן לא ממלכתיות וכרגע מתקיימים דיונים בנושא. במקביל, החלו אוהדי הקבוצה לבדוק מחירי חבילות לטורקיה, כאשר מספר קטן יותר מבדרך כלל שלהם מתכננים לנסוע עם הקבוצה לאיסטנבול.

במכבי תל אביב התקבל מסר חד משמעי מהשלטונות הטורקיים לקראת המשחק. לפי המסר, כל אוהד שיתפס עם אבוקות או אמצעי פירוטכני אחר, ייעצר עד תום ההליכים (9-6 חודשים עד למשפט) והעונש עשוי להגיע ל-5 עד 15 שנות מאסר.

בתוך כך, מנהל הקבוצה אבנר טוויטו צפוי לשוב היום לישראל, לאחר שאמש המריא לאיסטנבול, נפגש עם אנשי הקבוצה הטורקית במטרה להסדיר את כל הכרוך בהגעת מכבי וגם תוחקר בשדה התעופה. נכון לעכשיו ובעיקר בשל המתיחות בין שתי המדינות נראה שמכבי תנחת בטורקיה רק ביום רביעי, יממה בלבד לפני המשחק, וזאת כדי לצמצם את הסיכון הביטחוני וגם מכיוון שלא ברור אילו אמצעים יעמידו הטורקים בכל הנוגע למגרשי אימון ראויים לקראת המשחק. במכבי הקדימו ובדקו חלק מפרטי הלוגיסטיקה מבעוד מועד כדי להיערך בהתאם לקראת הנסיעה לאיסטנבול, כך שההחלטה העקרונית להגיע לטורקיה רק 24 שעות לפני המשחק כבר התקבלה.

אגב, תקשורת הספורט הטורקית עוסקת בימים אלו בעיקר בנבחרות הכדורסל והכדורגל של המדינה, אבל כבר מסקרת בהרחבה גם את הסוגיה המתפתחת של הגעת מכבי לאיסטנבול. הבוקר קראה אחת מהכותרות של העיתון "מילייט": "הפחד הגדול ביותר של מכבי", כשהכוונה היא כמובן לא לחשש מקצועי. מנהל הצהובים אבנר טוויטו צוטט שם כאומר: "אופ"א בוחנת את הנושא. בשיקטאש רוצה לשחק בבית ויהיה לנו קשה שם. אי אפשר להתעלם ממה שקרה בין טורקיה לישראל".

מעבר למשחק נגד בשיקטאש, במועדון הביעו שביעות רצון גדולה ממכירת 7,000 מיני מנויים למשחקי שלב הבתים של הליגה האירופית בתום שבוע אחד של מכירה. בשל קצב המכירה הגבוה, החלה מכירת מיני מנוי גם ליציע 7 ובמכבי מאמינים שאם המכירה תימשך בקצב דומה, יימכרו כל הכרטיסים וקופות האיצטדיון כלל לא תפתחנה במשחקים עצמם.

סגן נשיא בשיקטאש: "המשחק יתקיים כמתוכנן"
מכבי תל אביב הפסידה לבית"ר ירושלים 1:0 במשחק אימון
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 10:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully