וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

שער של אליחן כבר בשניות הפתיחה העניק ניצחון במשחק הכנה לקבוצה של נעים. צ'קול ומנשרוב פתחו בהרכב של איוניר

קובי אליהו

בזמן שכולם מתעסקים בכישלונה של נבחרת ישראל במוקדמות היורו, שתיים מהקבוצות שפתחו את העונה עם מאזן מושלם, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, נפגשו למשחק אימון בקרית שלום כהכנה למחזור השלישי של ליגת העל שתחזור לפעילות בשבת. בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 במשחק משער מהיר מאוד של צחי אליחן, כשמשורות מכבי תל אביב נעדרו שחקני נבחרות רבים.

רחמים צ'קול שחקן מכבי תל אביב מול אביתר ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ערך בכורה לא רשמית. רחמים צ'קול מול אביתר ברוכיאן/קובי אליהו

כבר בהתקפה הראשונה במשחק השיגה בית"ר ירושלים את השער, כשאביתר ברוכיאן מצא בכדור ארוך את אליחן, שהכניע את יוסי גינזבורג הצעיר בין הקורות של מכבי תל אביב. מוטי איוניר הציג לראשונה בהרכב את הרכש הטרי רחמים צ'קול, וגם תום מנשרוב ערך בכורה מחודשת. ברק יצחקי, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי פתחו בהתקפה, אך לא הצליחו למצוא את הרשת של אוהד סיידוף, שהחליף את אריאל הרוש השווה עם הנבחרת בקרואטיה.

מלבד הרוש, חסרה בית"ר גם את אלי דסה הנמצא באנגליה עם הנבחרת הצעירה, וכן את מתן בראשי הפצוע וקובי מויאל החולה, כשגם אבירם ברוכיאן וסטיבן כהן לא שותפו. לעומתם, הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו, שחתם על חוזה בקבוצה, פתח בהרכב. במחצית השנייה שיתף יובל נעים צעירים רבים וגם את הנבחן מכפר סבא אלירן סיימון, כשמנגד איוניר שלח למערכה את גל אלברמן ואיתו שחקנים מקבוצת הנוער. התוצאה, בכל אופן, נותרה בעינה עד לסיום.

יובל נעים אמר בסיום: "המטרה שלנו היא להתקדם בכל אימון ובכל משחק, ניצחנו, אבל זה פחות חשוב. הדבר האמיתי זה ביום ראשון. חסרנו ארבעה שחקנים והצעירים שהיו במקומם רצו מאוד. כך צריך להיות, כולם חושבים על טובת הקבוצה. אנחנו יודעים שיהיו גם תקופות קשות, אבל ננסה לדחות אותן".

הרכב מכבי תל אביב: יוסי גינזבורג, יואב זיו, ניבאלדו, שרן ייני, רחמים צ'קול, תום מנשרוב, רפי דהן, דיאא סבע, ברק יצחקי, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי.

הרכב בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, ברק משה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן אייבינדר, שי חדד, אביתר ברוכיאן, צחי אליחן, עמית בן שושן, עדן נחמני.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully