וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "אנחנו לוזרים וכולם יודעים את זה"

הדס גרינברג

3.9.2011 / 9:40

בנבחרת מתקשים להתמודד עם ההפסד ליוון, הקשר הביע את אכזבתו. שכטר: "כישלון ענק". הנבחרת תצא הערב לקרואטיה

יממה אחרי ההפסד הכואב 1:0 ליוון בבלומפילד, שחקני הנבחרת עדיין מתקשים להרים את הראש. כולם מבינים שהסיכויים להעפיל ליורו הסתיימו. לעומת מרבית השחקנים שניצבו אתמול (שישי) אל מול התקשורת עם ההסברים לכישלון, דווקא הבלם הוותיק טל בן חיים בחר להתחמק מהתקשורת שביקשה לשמוע את דעתו על ההפסד.

לעומתו, הקשר אלמוג כהן אמר את כל אשר על ליבו מבלי לחסוך בביקורת עליו ועל חבריו: "זו אכזבה מאוד גדולה, יצאנו לוזרים וכולם יודעים את זה. אסור לנו להסתתר מאחורי זה, אנחנו פשוט צריכים לומר שלא באנו במאני טיים. אין לי הסבר למה לא הצלחנו, התכוננו הכי טוב שאפשר, עשינו את ההכנה הטובה ביותר ובאמת שאין לי הסבר. אכזבנו את הקהל, את המדינה, את עצמינו, את לואיס. אכזבנו את לוזון, פשוט אכזבנו את כולם".

על האווירה הקשה בחדר ההלבשה לאחר ההפסד, הוסיף כהן: "בחדר ההלבשה היה שקט, אבל כל אחד הסתכל על השני בעיניים וראינו את האכזבה. באמת שאין לי מה להגיד, אני באמת מבואס. פשוט יצאנו לוזרים שלא באנו במאני טיים. צריך לדעת לקבל ביקורת. אני חוזר ואומר, אנחנו לוזרים וצריך לומר את זה, אני מדבר מהלב"

שכטר: "אכזבנו מדינה שלמה"

בשבוע שלפני המשחק לא מעט משחקני הנבחרת צוטטו בכלי התקשורת כבטוחים בעצמם ובניצחון על נבחרת יוון. על הביטחון שאולי היה מופרז מדי, הוסיף כהן: "התכוננו טוב ועבדנו קשה באימונים. היינו כל כך בטוחים בעצמנו. אני לא חושב שבגלל שהיינו בטוחים בעצמנו זה קרה. הנבחרת צריכה לבוא עם ביטחון לנצח וצריכה להראות עליונות, אבל אני חושב שכל הכבוד ליוונים. הם באו, עמדו ועשו לנו חיים קשים".

על אף העובדה שכהן גיבה את חבריו שהפגינו ביטחון לפני המשחק, היו כאלה שפחות אהבו לשמוע שחקנים שציינו במהלך השבוע האחרון בתקשורת שהנבחרת טובה בהרבה מהיוונים. "יש כאן שחקנים שדיברו יותר מדי בשבוע האחרון והתבטאו כאילו אנחנו הולכים לדרוס את יוון. אפשר וזה חשוב לבוא עם ביטחון אבל לא תזיק טיפה צניעות לפני משחק כזה קריטי, במיוחד שלא בדיוק הוכחנו את עצמנו עד היום", נאמר.

החלוץ איתי שכטר שפתח לבדו בחוד התייחס אף הוא לכישלון, ואמר: "היה משחק חשוב של הנבחרת ולא הופענו בו. היוונים נראו יותר טוב, התגברו על החום ושיחקו יותר טוב. הם גנבו גול ואחרי זה היה קשה לחזור". על הדברים הקשים של חברו אלמוג כהן שכינה את הנבחרת 'לוזרים', אמר שכטר: "אני לא אוהב את המושג לוזרים, אבל אני חושב שזה כישלון ענק. יוון זו נבחרת טובה, אבל זו נבחרת שאפשר לנצח אותה, רק שהם באו יותר מוכנים כנראה מאיתנו.

"אנחנו עצובים מאוד, זה כדורגל אבל כואב לי מאוד", הוסיף. על היכולת האישית שלו, אמר שכטר: "היה לי משחק חלש, יצאתי בדקה ה-50, חשבתי שאני יכול לתרום קצת יותר. אף שחקן לא שמח מכך שהוא מוחלף. הייתי מבואס, חשבתי שאוכל לתרום בהמשך אבל חילופים זה חלק מהמשחק. לואיס החליט להוציא אותי, קיבלתי את זה. היה חם וקשה אבל זה לא תירוץ. אנחנו עצובים וכואבים, אבל צריך לבוא ולומר שאכזבנו מדינה שלמה".

לקראת ההמראה הערב למשחק הבא שיתקיים בקרואטיה ביום שלישי, אמר שכטר: "ניסע לקרואטיה לנסות לראות, אולי יהיה צ'אנס קטן, אבל כנראה שהקמפיין נגמר". גם שאר חברי הנבחרת כבר הפנימו ומודים בזה אחר זה שהקמפיין גמור: "נשחק בקרואטיה על הכבוד שלנו כי חוץ מזה לא נשאר על מה לשחק", אמר שחקן בנבחרת. בתוך כך, לאחר שבילו את הלילה בביתם, השחקנים יפגשו בצהריים בבית המלון כשבשעות הערב תצא הנבחרת לשדה התעופה בדרך לקרואטיה. אלמוג כהן וביברס נאתכו שספגו כרטיס צהוב יעדרו בקרואטיה.

עוד בנושא:

ישראל הפסידה 1:0 ליוון

יוסי בניון רומז על פרישה מהמדים הלאומיים

אם זה לא מספיק, קרואטיה ניצחה את מלטה 1:3

וכך נראה אלבום ההפסד של הערב העגום

מה הציונים של הנבחרת אחרי ההפסד?

כך נראה הערב ממסך הטלוויזיה

האם פרננדז יעזוב עוד לפני סיום הקמפיין?

וכיצד מנתח שלום תקווה את שברון הלב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully