וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "קמפיין אחרי קמפיין וכלום לא משתנה"

הדס גרינברג

2.9.2011 / 18:20

הקפטן שרמז על פרישה מהנבחרת: "אנחנו לא מספיק טובים להגיע לטורניר גדול". אוואט: "אנחנו מגיעים לרגע ומפשלים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל איכזבה הערב (שישי) את אוהדיה שמילאו את אצטדיון בלומפילד ואת מאות האלפים שצפו מהבית, כשהפסידה 1:0 ליוון, במוקדמות אליפות אירופה. שוב, בפעם המי יודע כמה, הנבחרת כשלה ברגע האמת, במשחק ביתי ומול יריבה שיש לה עבר מפואר, אבל הווה בינוני ובהחלט כזו שניתן היה לנצח אותה. הנבחרת שלנו איבדה סיכוי ריאלי להעפיל ליורו 2012 וכעת תתמקד בהכנות לקראת מוקדמות המונדיאל, שייפתחו בשנה הבאה. במשחק הבא של הנבחרת, ביום שלישי בקרואטיה, היא תיאלץ להסתדר ללא אלמוג כהן וביברס נאתכו שספגו הערב את הצהוב השני שלהם.

עוד על הפסד ישראל ליוון:

ישראל שוב איכזבה עם 1:0 מול יוון ואיבדה סיכוי לעלות ליורו

האם לואיס פרננדז יילך הביתה כבר אחרי קרואטיה?

פרשנות: ישראל החלשה שיחקה במערך נסוג מדי

ציוני המשחק: שוב כיאל שוגה, ואיפה היה בניון?

קפטן הנבחרת, יוסי בניון, אמר בסיום המשחק: "האמנו שנוכל לנצח היום. יש לנו שחקנים עם יכולת אישית יותר טובה, אבל להם יש את הניסיון. הם האטו את הקצב והניעו כדור ואנחנו לא הצלחנו ליצור הזדמנויות ונכשלנו בגדול. ההפסד מאכזב כי לא הצגנו יכולת טובה היום".

הקשר המשיך ואמר: "אנחנו לא מספיק טובים לעלות לטורניר, מה לעשות? אתם יכולים להפיל עליי את כל האשמה עליי ועל הותיקים, צריך לתת זמן לצעירים. קמפיין אחרי קמפיין אתה מרגיש שכלום לא משתנה, ובגלל זה האכזבה הרבה יותר גדולה. זה מנטלי. יש שחקנים מאוד מוכשרים בנבחרת אבל היום שום דבר לא התחבר. אם מסתכלים על הקמפיין הבא, מסתכלים עם פורטוגל ורוסיה והן עולות בכמה רמות מיוון וקרואטיה. היתה לנו הזדמנות נהדרת לעלות, ופספסנו. אני 13 שנה בנבחרת וכל פעם אומרים שזו האכזבה הכי גדולה".

"יכול להיות שזו הייתה ההזדמנות האחרונה שלי להעפיל לטורניר גדול", יודע בניון, "נסיים את הקמפיין, נחשוב ונחליט על העתיד". כשנשאל אם יש אפשרות שהוא לא יהיה בנבחרת בקמפיין הבא שלה, אמר בניון: "יכול להיות שזה יהיה מבחירה שלי, ויכול להיות שיחליטו שאני לא צריך להיות שם. אבל זה לא משנה, כרגע, מה שחשוב זה שהפסדנו. שחקנים צריכים לקחת אחריות ולהציג יכולת טובה, ולא אני עשיתי את זה ולא אף אחד אחר".

ביברס נאתכו היה מאוכזב כצפוי: "אין הרבה מה להגיד, כל מה שאני אגיד יישמע כתירוץ. לא הגענו למשחק ושילמנו על זה. באנו עם ביטחון, לא עם יהירות, אבל עשינו את הכל הפוך. הפסדנו כי נראינו כל כך רע. היתה אווירה לפני המשחק בחדר ההלבשה שמשהו טוב הולך לקרות, אבל כשעלינו למגרש פשוט לא הופענו. מצב הרוח בחדר ההלבשה עכשיו גרוע מאוד. כולם מאוכזבים ועם הראש למטה". על המשחק הבא מול קרואטיה: "זה משחק רשמי ולא נבוא לטייל או לבזות את הנבחרת, אבל אין משמעות למשחק הזה כבר".

חמד: "אני מרוצה מפרננדס"

ערן זהבי אמר לאחר ההפסד: "לא עשינו את העבודה, ואין מה לעשות. הפנים קדימה. דיברנו על זה שאנחנו רוצים לנצח ושאנחנו יותר טובים מהם אבל לא שיחקנו טוב. ננסה לתקן את הטעויות. זה שנגמרו הסיכויים פה לא אומר שאנחנו לא משחקים יותר. אנחנו עם הפנים למשחק הבא, ונמשיך להילחם". על החילוף ששלח אותו אל הספסל אמר זהבי: "כל שחקן שיוצא מתאכזב, אבל זו החלטה של מאמן. לא שיחקנו טוב כנבחרת ובגלל זה הפסדנו את המשחק. את הסיכומים נעשה בסוף הקמפיין".

שוער הנבחרת דודו אוואט אמר: "נראה מה יהיה בקרואטיה, אבל אנחנו מאוכזבים מאוד. צריך להרים את הראש ולהגיד תודה לקהל הזה שמילא את האיצטדיון. שיחקנו לאט ואיטי, והם עשו את העבודה שלהם מצוין. ניסינו והשתדלנו אבל זה לא הספיק. במחצית הראשונה בכל זאת הגענו לשניים או שלושה מצבים, אבל אין הרבה מה לעשות". השוער אף נשאל האם יהיה זה הקמפיין האחרון שלו ואמר: "כל עוד טוב לי והגוף שלי נותן לי להמשיך, אני לא חושב על פרישה מהנבחרת. זה כישלון, אחחרי שלושה ניצחונות רצופים בבית היינו צריכים לקבל ביטחון, אבל זה פשוט לא עבד. צריך לעבוד על הצד המנטלי. אנחנו מגיעים לרגע ומפשלים. אף אחד לא בא להאשים אף אחד, אנחנו נבחרת".

תומר חמד הוסיף לדברי חבריו לנבחרת ואמר: "אנחנו מאוכזבים כמו כולם. כמובן שאנחנו רוצים לנצח את המשחקים הבאים גם אם אנחנו לא עולים, אבל הראש כרגע בהפסד הזה. יכול להיות שהלחץ של חשיבות המשחק השפיעה על השחקנים, אבל אין תירוצים, פשוט לא שיחקנו טוב. באנו עם ביטחון ובצדק, כי אנחנו צריכים לנצח משחק כזה. הגישה היתה טובה, ואני עדיין חושב שאנחנו נבחרת טובה". על מאמן הנבחרת אמר השחקן: "באופן אישי, אני מאוד מרוצה מפרננדס, ובסופו של דבר מי שצריך לקבל את החלטה, יקבל אותה, אבל השחקנים מאוד אוהבים אותו".

גם ליאור רפאלוב נשמע מדוכא בסיום המשחק, וצייץ בטוויטר שלו מאוחר יותר: "שיחקנו רע מאוד. אף אחד לא הצליח לבוא לידי ביטוי והאכזבה ענקית". רפאלוב סיים בפנייה אל האוהדים וכתב: "שתהיה שבת שלום לכולם ואנחנו השחקנים מצטערים שלא הצלחנו לשמח את עם ישראל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קראגוניס: "ניצחון גדול"

ביוון נרשמה כמובן שמחה גדולה. הנבחרת האורחת התכוננה למשחק קשה, באצטדיון ביתי יותר מאשר רמת גן בו ביקרה בעבר ובשעת צהריים חמה, אבל הייתה טובה יותר וניצחה.

המאמן פרננדו סנטוס אמר בסיום: "ידענו שיהיה לנו משחק קשה כי ישראל הייתה צריכה ניצחון. אתמול החלטנו שנקפיד על המשחק ההגנתי שלנו, אבל שננסה להחזיק בכדור. במחצית הראשונה התגוננו היטב, אבל לא שיחקנו טוב בחלק ההתקפי. במחצית אמרנו לשחקנים להניע את הכדור ולנסות לתקוף בצורה טוב יותר. ניצחנו, אבל אם לא ננצח גם בלטביה לא עשינו כלום".

גיורגוס קראגוניס הוותיק הוסיף: "השקענו המון במגרש והשגנו ניצחון גדול. יש לנו עכשיו 13 משחקים רצופים ללא הפסד ובשביל יוון זה הישג מרשים. נצא כעת ללטביה וננסה להביא למשחק שם את אותה רוח שהייתה לנו היום".

קוסטאס קצוראניס, שהצטיין במרכז המגרש לצד קראגוניס, אמר: "השחקנים הצעירים נתנו את הנשמה וזו הייתה המטרה. אנחנו חייבים להמשיך כך ולנצח ביום שלישי. נעקוב אחרי התוצאות של קרואטיה ונקווה שנסיים את הבית במקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully