וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: בליטא לא הפנימו שכספי לא בנבחרת ישראל

בחוברת שחולקה לכבוד אליפות אירופה, מופיעים בטעות שמותיהם של עמרי כספי ומורן רוט. שיבק: "השואו טיים מתחיל"

סריקה

צילום: אור שקדי, שליח וואלה! ספורט לליטא
עריכה: גדי וינסטוק


נבחרת ישראל תפתח הערב (רביעי) את משחקיה באליפות אירופה כשתפגוש את נבחרת גרמניה (21:00, ערוץ 1). חודש ושבוע של הכנה מגיעים היום לסיומם, כשהנבחרת קיימה הבוקר את האימון האחרון שלה לפני המשחק, אימון קל, בעיקר כדי להיכנס לאווירה של המשחק. בסביבת הנבחרת היה ניתן לחוש את ההתרגשות בימים האחרונים, כשגם עוזר המאמן דן שמיר יצא אמש לריצה ברחובות העיר האפורה שיאלואי כדי להיכנס לאווירה הספורטיבית.

אריק שיבק: "יש לנו הרגשה שהקהל אוהב אותנו"

מאמן הנבחרת אריק שיבק כבר רוצה לעלות על הפרקט עם הבחורים שלו, ואמר: "זו תחושה טובה ותחושת סיפוק אישית להוביל את נבחרת ישראל לאליפות אירופה, אבל זה החלק הפחות חשוב. אנשים התאמנו טוב כדי להגיע למקום שאנחנו נמצאים בו. בעוד כמה שעות מתחילים את אליפות אירופה ויש הרגשה של 'בואו נתחיל את המשחק עכשיו', זאת תחושה טובה. עשינו את כל ההכנות ועשינו את כל הוידאו, דיברנו והכנו. השואו טיים מתחיל בעוד כמה שעות ונקווה שיתחיל טוב".

על ההכנה עצמה, אמר שיבק: "חילקנו את כל הנושא של ההכנה למשחק לשני חלקים. אתמול הראנו להם את הוידאו של תרגילי ההתקפה וההגנה של הגרמנים, היום התמקדנו בשחקנים והיום אחר הצהריים אסכם את כל הסיפור לפני היציאה למשחק. יותם אמר שאנחנו מאוד מרגישים נוח כשאנחנו משחקים בישראל, יש לנו הרגשה שהקהל אוהב אותנו ורוצה שנצליח והדבר הזה מאוד מחלחל לחדר ההלבשה ונותן הרגשה טובה".

בנבחרת חגגו הבוקר את יום הולדתו ה-26 של הרכז יובל נעימי. בשלב הראשון של האליפות לא צפוי שחקנה של הפועל ירושלים לקבל דקות משמעותיות, כשהוא אמור להמתין להזדמנות שלו על הספסל למקרה שהמשחק של הנבחרת יזרום. בכל מקרה, עבור נעימי זהו קמפיין שלישי עם הנבחרת ואליפות אירופה שנייה. אנשי הצוות המקצועי מעריכים בימים האחרונים כי למרות שנעימי היה הגארד הרביעי ברוטציה עד כה, תהיה לו לא מעט השפעה באליפות הזו.

הבוקר כבר היה ניתן להרגיש באיזור השיאלואי ארינה את ההתרגשות כשכמות המתנדבים, השומרים והעיתונאים עלתה באופן דרמטי. לראשונה חולקה החוברת הרשמית של האליפות עם כמה טעויות מביכות. בחוברת מצוין סגל של 14 שחקנים של נבחרת ישראל לקראת האליפות, כשכל שחקן מקבל ריבוע מיוחד עם פירוט עליו. מורן רוט, שנופה לפני כשלושה שבועות, מופיע פעמיים עם שני ריבועים ואילו עמרי כספי מוזכר ככוכב שעליו נבחרת ישראל תסתמך.

הנבחרת פוגשת את גרמניה ונוביצקי (21:00, ערוץ 1)

היורובאסקט מתחיל היום - כל הדיווחים והכתבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully