וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם ברוכיאן: "אנחנו כבר מחכים להפועל תל אביב"

31.8.2011 / 10:09

בבית"ר לא שוכחים את האדומים ועקצו: "בלי חכמון, יש לנו סיכוי". נעים: "גם בצ'לסי אתייחס בגובה העיניים". פורטיז'ו בספק

בבית"ר ירושלים חגגו אמש (שלישי) כאילו זכו בתואר. בסיום הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע במשחק דחוי מהמחזור הראשון נשארו השחקנים דקות ארוכות לחגוג עם האוהדים בווסרמיל וליוו את המקהלה בכל רפרטואר השירים. העובדה שמדובר בחבורה של שחקני בית שבילדותם היו ביציע גורמת לכולם להכיר את מילות השירים בעל פה, החבר'ה יודעים כל מילה.

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) חוגג עם עמית בן שושן, שי חדד. ברני ארדוב
חוגגים ניצחון שני ברציפות. שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

יובל נעים: "מאמין בפשטות וצניעות, בבית"ר זה מוסיף"

יובל נעים חיבק את כל החבורה מול היציע ופרס בפניהם את כל שמות החיות הקיימות בספר: "שועל", "אריה", "נמר", "סוס", אמר המאמן לשחקניו בסיום, והוסיף: "חלמנו על פתיחה כזאת אבל זה לא אומר שהאמנו. קבוצה צעירה בלי אף זר או שחקן רכש. הרבה מאמנים לא האמינו בקבוצה הזאת אבל אני כן. עברתי כבר בהרבה מקומות קשים, אבל בית"ר זה משהו אחר עם קהל גדול מאחוריה. יש כאן אחריות אדירה".

נעים גם ענה לביקורות על קרבת היתר שלו לשחקנים ואמר: "זה אני, תמיד הייתי כזה ואני לא אשתנה. בסך הכל, תשומת הלב לא צריכה להיות עליי, אני מנסה לעזור לשחקנים והזרקור צריך להיות מופנה אליהם. בכל מקום עשיתי דברים טובים ויפים, וגם אם אהיה מאמן צ'לסי אתנהג אותו דבר ובגובה העיניים. אני מאמין בפשטות ובצניעות מול השחקנים ולא אשתנה, לדעתי זה אפילו מוסיף במועדון כמו בית"ר".

יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מדבר עם שחקניו בגובה העיניים. יובל נעים/ברני ארדוב

אבירם ברוכיאן: "אי אפשר שלא לחשוב על הפועל תל אביב"

גם הקפטן אבירם ברוכיאן נראה מאושר מתמיד בסיום המשחק, ואמר: "מי חלם שזה יהיה ככה? דיברנו בינינו בחדר ההלבשה, התפללנו ועבדנו קשה באימונים. זו באמת פתיחת חלומית. אני חושב שהניצחון בבאר שבע הוא ניצחון של הרבה אופי. להגיד אופי על שחקנים צעירים זה קצת מוזר, אבל ראיתם קבוצה לוחמת ורצה, וזה מה שיש לנו להציע. כנראה שזה מספיק לשני ניצחונות".

על מאמנו החדש אמר הקפטן: "יש ליובל נעים חלק גדול מאוד בהצלחה, אבל אסור לשכוח גם את מי שהכין אותנו - דוד אמסלם, יש לו חלק גדול בשש הנקודות שהשגנו ואנחנו מודים לו. כמובן גם ההמשכיות של נעים והלכידות. הוא החדיר בנו ערכים של לחימה, להתאבד על כל כדור ולעזור לחברים. אני מקווה שזה ימשיך.

"לא נשקר, גם לפני באר שבע, חשבנו על הפועל תל אביב", הסגיר ברוכיאן לאן נודדות המחשבות של שחקני הקבוצה מעיר הבירה. "אי אפשר שלא לחשוב על משחק כזה פיקנטי. אנחנו מחכים לזה, עכשיו הפועל לא יכולה לזלזל בנו, גם בבלומפילד למרות שהיא חזקה שם. נעשה בעיות להפועל תל אביב. אף קבוצה גדולה לא יכולה לזלזל בנו, אני לא רואה קבוצה שיכולה עכשיו לחשוב שיש לה נקודות בטוחות מולנו".

יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים (ימין) מתחבק עם אבירם ברוכיאן, אריאל הרוש. ברני ארדוב
מודה למאמן הנוכחי, אבל לא שוכח את דוד אמסלם. אבירם ברוכיאן עם יובל נעים/ברני ארדוב

במועדון ממתינים לשחרור של פיליאבסקי ממכבי חיפה

שחקני הקבוצה דיברו בסיום בחדר ההלבשה על הפועל תל אביב: "אולי אנחנו לא בליגה של שלוש הגדולות מבחינת תקציב וסגל אבל יש כאן נשמה שאין באף מקום. שחקנים יירקו דם גם בבלומפילד ונעמוד שם בכבוד". שחקנים גם לא שכחו את אירועי רבע גמר הגביע בשנה שעברה, ואחד מהם הוסיף "כל עוד אלי חכמון לא ישפוט, יש לנו סיכוי להוציא נקודות שם".

בנוגע לאנדריי פיליאבסקי, במועדון ימתינו היום למכבי חיפה בתקווה שתסגור את העברתו של אחד משני הנבחנים האקוודורים, מה שיסלול את דרכו של הבלם האוקראיני לבית"ר. בכל מקרה, במידה שיעבור, פיליאבסקי צפוי לחזור למגרשים רק בעוד כחודש וחצי.

ללא קשר, נעים מעוניין מאוד במיגל פורטיז'ו הארגנטינאי. אחת האופציות עליה חושבים בבית"ר היא החתמתו עד חודש ינואר כדי להקל על הקבוצה אל מול בקרת התקציבים אך ספק גדול אם השחקן וסוכנו קובי סגל יסכימו לכך, מה גם שיש שתי קבוצות בליגה שמוכנות להחתימו לאלתר. עוד לפני כן, היו"ר איציק קורנפיין חייב להעביר את חוזהו של אופיר עמרם בבקרת התקציבים.

מהו סוד ההצלחה של יובל נעים בבית"ר

בעקבות ההפסד בבאר שבע בבאר שבע קיללו את ברקת

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

שחקן מ.ס אשדוד סטפן קינגווה מול אנדריי פיליאבסקי. ברני ארדוב
אולי יעבור לבירה. אנדריי פיליאבסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully