וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "יש שחקנים שספק אם ראויים לספסל"

31.8.2011 / 9:32

שחקנים פתחו פה לאחר ההפסד לבית"ר. האוהדים מוחים נגד העיכוב בהחתמת רכש, וצעקו לברקת: "4 שנים את פרה קדושה"

אחרי שספגה רביעייה במחזור הראשון מבני סכנין, בהפועל באר שבע קיבלו בהלם, לא פחות, את ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים אמש (שלישי) שהותיר את הקבוצה ללא נקודת ליגה לאחר שני מחזורים.

"יכול להיות שהפגרה הגיעה בזמן", אמר גורם בקבוצה לאחר המשחק. "יש לנו משחק בעכו בעוד שבועיים. אם לא ננצח אותו, נהיה בבעיה גדולה".

בקרב השחקנים, נשמעה ביקורת גדולה כלפי חלק מהשחקנים שהתלבשו למשחק. "יש שחקנים ב-11 שלפי שני המשחקים האחרונים ספק אם ראויים להיות על הספסל. אז מה אם פתחנו טוב את המשחק? יצאנו מכאן בלי כלום", תקף אחד השחקנים. בחדר ההלבשה נרשמה דממה מוחלטת, כשחלק מהשחקנים נראו בהלם מוחלט. "קשה לנו מאוד להגיע למצבים, אבל הבעיה הגדולה יותר היא בחלק ההגנתי. איך אנחנו סופגים גול כזה?", אמר אחד מהם.

המאמן ניר קלינגר אמר לוואלה! ספורט: "עשינו הכל בשביל להבקיע, היו לנו את ההזדמנויות שלנו. בית"ר ירושלים התגוננה רוב הזמן ועשתה מתפרצות. אין לי ספק שהיינו ראויים לשלוש נקודות".

יש לציין כי נכון לשלב זה המאמן זוכה לגיבוי מלא מהבעלים של המועדון אלונה ברקת, והוא צפוי לבקש כבר היום להחתים עוד שני שחקנים. האוהדים דרשו אתמול מברקת להחתים שחקן נוסף וצעקו לעברה: "ארבע שנים את פרה קדושה פה. את אחראית לכישלון עם הגב שאת מעניקה למאמן". יש לציין כי גם בין המחנות התגלעו חילוקי דעות באשר לעמדה בה הקבוצה זקוקה לחיזוק. נראה שקלינגר מעדיף בשלב זה חלוץ זר, אם כי גם האפשרות שיוחתם שחקן בחלק ההגנתי עדיין פתוחה.

משחק האימון שתוכנן להתקיים מחר (חמישי) מול מכבי תל אביב לא יתקיים בינתיים. עוזר המאמן דני גולן עשוי לעמוד לדין בגין הרחקתו.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully