וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנדריי פיליאבסקי יושאל עד תום העונה

31.8.2011 / 1:00

מכבי חיפה צפויה להשאיל את האוקראיני הפצוע לקבוצה של יובל נעים כדי לפנות מקום לנרבאס. גם פורטיז'ו יצורף לבית"ר

בנוסף לשמחת הניצחון אחרי ה-0:1 על הפועל באר שבע, למאמן בית"ר ירושלים יובל נעים ציפתה הפתעה גדולה. המאמן, אשר משתוקק לחיזוק בעמדת הבלם, קיבל את הבשורה כי האוקראיני של מכבי חיפה אנדריי פיליאבסקי (22) צפוי להצטרף לקבוצה עד לתום העונה. פיליאבסקי פצוע בשלב זה וצפוי לחזור לפעילות בעוד יותר מחודש, אך עקב הרצון של חיפה להתחזק בבלם, היא צפויה להשאילו לבית"ר כדי שיוכל להתאושש כראוי ולצבור דקות משחק.

כזכור, מי שצפוי לחתום ביום רביעי במדי האלופה הוא האקוודורי ג'ון נרבאס (20), שכבר נחת בישראל והצטרף לאימונים. בשל כך, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר צפוי להשאיל את את השחקן לבית"ר ולהשתתף בשכרו עד לתום העונה. מהלך כזה ימנע מחיפה את הצורך להקפיא את השחקן, כפי שתוכנן מלכתחילה.

מי שאמור לחתום בבית"ר בימים הקרובים הוא הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו. עדיין לא ברור כיצד ישפיעו התפתחויות על המו"מ מול הבלם, אך ככל הנראה בית"ר תחתים גם את הארגנטינאי כשהאופציה הנבחנת במועדון היא להחתימו עד לחודש ינואר מה שיקל על הקבוצה גם בכל הקשור לערבויות מול בקרת התקציבים. בנוסף, נעים עדיין מעוניין להתחזק בעוד שחקן אחד לפחות, כאשר שמו של המגן הימני ליאור ראובן שוב עלה על הפרק.

צפו ב-0:1 של בית"ר ירושלים בבאר שבע
יובל נעים חגג: "יש פה קבוצה של גברים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully