וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "יחסית לעשרה ימים אנחנו משחקים טוב"

30.8.2011 / 22:00

מאמן בית"ר ירושלים הודה שהיכולת לא הייתה מזהירה בבירת הגנב, אבל נשמע אופטימי. קובי מויאל: "לנעים יש הרבה פלוסים"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

לא ברור באיזה אזור בטבלה תתברג העונה בית"ר ירושלים, אבל אחרי הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע בוסרמיל הערב (שלישי) יכולים לציין שם פתיחת עונה מושלמת עם 6 נקודות משני משחקים, וכל זה בשלושה ימים. ובכל זאת, אחרי פגרת הנבחרת תפגוש בית"ר ירושלים את הפועל תל אביב.

אוהדי שתי הקבוצות שהתעמתו במהלך המחצית הראשונה, התקוטטו שוב ביציאה מהמגרש והמשטרה הפרידה בין הצדדים. בנוסף, אוהדי באר שבע המתינו מחוץ למתחם למאמן ניר קלינגר, וזה ביקש מאחד מאנשי המועדון להביא לו את הרכב ליציאה האחורית.

מאמן בית"ר ירושלים יובל נעים אמר בסיום: "היתה אי ודאות גדולה סביב הקבוצה הזאת. הקהל עוזר לנו והוא לא השחקן ה-12 אלא הראשון. ראיתם חבורה של גברים, באנו למשחק חוץ קשה נגד קבוצה טובה ועשינו את העבודה. זה לא היה משחק גדול שלנו אבל היתה רוח לחימה, אני מאושר כי זו קבוצה של גברים. בשביל 10 ימים אנחנו משחקים טוב. לא נעשה סיכומים אחרי שני משחקים, אבל אנחנו מאושרים".

נעים התייחס לחיבור בין השחקנים ולמשחק הליגה הבא ואמר: "דווקא במקומות האלה הפשטות עוזרת לחיבור. אני מקווה להמשיך להיות מחובר לקהל. אני אומר כבר מעכשיו, 6,000 או 7,000 ירושלמים יהיו בבלומפילד במחזור הבא".

קובי מויאל התייחס גם הוא לחיבור בין השחקנים למאמן החדש ואמר: "רואים את החיבור שלנו, הוא חיבור טוב. ליובל נעים יש הרבה פלוסים והוא יודע להוציא מהשחקנים את המקסימום, רואים את זה על המגרש".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

קלינגר: "יש לנו תבנית של משחק"

מאמן הפועל באר שבע ניר קלינגר רשם הפסד שני העונה, ואחרי כמה תלונות כלפי השופט שי שטרית התפנה לנתח את המשחק: "היינו הרבה יותר טובים מבית"ר. ניסינו לפתח משחק ולהתקיף, לא להתגונן. נעקצנו פעם וחצי בתשעים דקות וחבל, אבל אין לי שום טענות לשחקנים. עשינו הכל בשביל להבקיע, היו לנו את ההזדמנויות שלנו. בית"ר התגוננה רוב הזמן ועשתה מתפרצות. אין לי ספק שהיינו ראויים לשלוש נקודות".

קלינגר התייחס למצבה של באר שבע לאחר שני מחזורי הפתיחה של העונה ואמר: "לא מה שתיכננו, אבל גם המשחק בסכנין היה נראה אותו דבר אם זה היה על שש נקודות. בתכל'ס היו לנו יותר מדי מצבים להבקיע גם נגד סכנין. אי אפשר לרדוף אחרי התוצאות, אני חושב שיש לנו תבנית של משחק. יש הרבה שחקנים צעירים, בעיקר בחלק הקדמי ולפעמים גם מחמיצים - אין מה לעשות".

מאות מאוהדי באר שבע קיללו את ברקת וקלינגר לאורך דקות ארוכות במחצית השנייה והאשימו אותם במצב הקבוצה. לקלינגר צעקו: "שישה הפסדי בית רצוף ואתה עדיין כאן. לא נשאר בקבוצה אף שחקן טוב. מה בנית לנו?". לברקת קראו: "ארבע שנים את פרה קדושה פה. את האחראית לכישלון עם הגב שאת מעניקה לקלינגר".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully