וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "ישראל משחקת יפה, כיף לראות את אליהו"

כוכב נבחרת גרמניה החמיא ליריבתו ברביעי: "לא פשוט לשמור אותם". באוורמן: "נוביצקי עייף, הציפיות מאיתנו לא מציאותיות"

מערכת וואלה!

צילום: אור שקדי, עריכת וידאו: יאיר דניאל

יממה לפני משחקה הראשון באליפות אירופה מול ישראל (רביעי, 21:00, ערוץ 1), קיימה היום (שלישי) נבחרת גרמניה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בהשתתפות כוכבה הגדול דיק נוביצקי ומאמנה דירק באוורמן, שיסיים בתום הטורניר את תפקידו ויעבור לאמן את באיירן מינכן המתחדשת.

נוביצקי, שהצטרף לפני פחות משבועיים לאימוני נבחרתו אחרי שהתאושש מהפלייאוף המתיש שעבר עליו, שהסתיים כזכור בזכייתה ההיסטורית של דאלאס באליפות ה-NBA ובהכתרתו כ-MVP של סדרת הגמר, נשמע דרוך לקראת המשימה הלאומית במסיבת העיתונאים אליה הגיעו כ-50 עיתונאים מכל היבשת.

"אני מרגיש טוב אחרי חופשה קצרה", אמר נוביצקי. "גם כריס קיימן בכושר טוב אחרי שלא שיחק הרבה זמן ואני מקווה שתהיה לנו אליפות טובה. הייתה תקופה קצרה שלא נגעתי בכדור כדי להתרחק קצת, אבל עכשיו חזרתי ואני שמח. בשבילנו יהיה קשה לעבור את הסיבוב הראשון, כי יש פה הרבה קבוצות טובות, כל לילה יהיה קשה. חמישה משחקים בשישה לילות זה קשה בכל ספורט ויהיה אתגר ונצטרך לראות. המטרה קודם כל היא לעבור סיבוב ואז נראה מה יהיה בהמשך".

על נבחרת ישראל אמר נוביצקי: "הם חבורה של שחקנים טובים וכולם יכולים לקלוע. הם קשוחים, מוסרים ומשחקים בסגנון כיפי ויפה. הם מאוד מסוכנים ומאוד חשוב לפתוח את הטורניר טוב כדי לתפוס תאוצה. אנחנו מקווים למצוא דרך לנצח מחר ואני מקווה שיהיה משחק טוב. לא שיחקנו הרבה ביחד ואני מקווה שזה יספיק".

"ראינו את ישראל בווידאו אתמול", המשיך נוביצקי. "יש להם את אליהו שנע מהר, ובכלל ישראל זו נבחרת שזזה ורצה כל הזמן ולא פשוט לשמור אותם. נצטרך למנוע מהם את הקליעות ולהאט אותם. לא ראיתי את אליהו מספיק כדי לקבוע אם הוא יוכל להשתלב ב-NBA, וגם לא שיחקנו נגדו באופן אישי, אבל ראיתי שהוא אתלטי מאוד ומסיים יפה וכיף לראות אותו משחק".

"נוביצקי הוא שחקן מצוין אבל אנחנו נבחרת וזה לא גולף או ספורט יחידני", אמר באוורמן. "כדי לנצח משחקים אנחנו צריכים את כל 12 השחקנים שיהיו בשיאם. אני חושב שהעובדה שיש לנו את נוביצקי וקיימן גרמה לכך שהציפיות בגרמניה הן גבוהות באופן בלתי מציאותי. ראיתי את הטלוויזיה הגרמנית שאומרת שלנוביצקי יש חלום לזכות באליפות אירופה, וזה אבסורדי. יש פה קבוצות עם הרבה יותר שחקנים מנוסים גם ביורוליג וגם ב-NBA רק בגלל שיש לנו את דירק, שנח לשישה שבועות והוא עייף, זה לא הגיוני. אבל יש לנו סיכוי ריאלי לסיים בשישייה הראשונה".

על יריבתו מחר אמר באוורמן: "למרות שאני חושב שעומרי כספי שחקן מצוין, אני מאמין שנבחרת ישראל היא יריבה קשה מאוד, במיוחד במשחק הראשון של הטורניר. יש להם את יניב גרין כסנטר, ועדיין כמשחק ראשון זה משחק מאוד מסוכן. היתרון של ישראל הוא בקליעה, הלפרין ופניני הם קלעים מצוינים, אז יש להם הרבה יתרונות. ליאור אליהו הוא שחקן מעניין ואינטיליגנטי, אבל אם אני מצביע על דבר אחד זה לעצור את משחק הקליעה שלהם משלוש".

הגרמנים מרחיקים את הלחץ מנוביצקי
דייויד בלו לא חושש גם מאלוף ה-NBA
יורובאסקט 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully