וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "אנחנו לא מפחדים מאף אחד"

המתאזרח של נבחרת ישראל לא מודאג אפילו מדירק נוביצקי ומשתדל לנצל כל רגע: "אני מנסה ליהנות ממה שקורה פה"

נבחרת ישראל בכדורסל תמשיך היום (שלישי) בהכנותיה לקראת משחק הפתיחה שלה באליפות אירופה מול נבחרת גרמניה מחר (21:00, ערוץ 1). הנבחרת של אריק שיבק תערוך בצהריים אימון סגור לקהל ולתקשורת ובערב תהיה האחרונה לעלות על הפרקט בשיאלואי ארנה ותערוך את האימון המסכם לקראת ההתמודדות. שחקני הנבחרת ספונים לאורך רוב היום בבית המלון הנמצא סמוך לאולם, ויקבלו יום חופש בעיר האפרורית רק ביום שבת.

אמש באימון הראשון באולם בשיאלואי ארינה ידעו לספר שחקני הנבחרת על אווירה דרוכה מאוד לקראת האליפות, ובמקביל ביקש המאמן אריק שיבק מהשחקנים לשמור על רצינות במהלך האימון, ולנסות לבצע את ההוראות על הצד הטוב ביותר והחזק ביותר. במקביל עורכת הנבחרת תדרוכי וידאו במלון הנבחרות, כשאחד המפתחות לעצירת הנבחרת הגרמנית מסתמן במשחק מעבר מהיר.

"אני מרגיש די טוב, עברנו יום ארוך, אבל הצלחנו לישון קצת בצהריים ככה שצברנו כוח להמשך", סיכם דייויד בלו את היום הראשון של הנבחרת בשיאלואי, "יש פה אולם נהדר ועשינו בו אימון מצוין, ככה שעד כה הכל בסדר. לא הספקנו לראות יותר מדי, אנחנו נמצאים רק במלון ובאולם, אבל נראה כאילו פיב"א עשתה עבודה טובה בארגון הטורניר ואנחנו מוכנים להתחיל לשחק".

על המפגש הצפוי מול נבחרת גרמניה ודירק נוביצקי הוסיף בלו: "אנחנו לא מפחדים מאף אחד, זה משחק קבוצתי במיוחד באירופה, הכימיה בין השחקנים והארגון של המשחק הקבוצתי יותר חשוב משחקן אחד בודד. אני חושב שאנחנו יותר מודאגים מהמשחק שלנו, מהביצוע שלנו בהתקפה ובהגנה ובשיפור הכימיה בין השחקנים מאשר בעצירת שחקן כזה או אחר".

על החשיבות של המשחק על המשך הדרך באליפות: "באופן הכי כנה, אני לא חושב על ניצחונות והפסדים במסגרת הזאת. אני מנסה לבוא ולהנות מהרגע הזה, ליהנות מהסיטואציה כולה, זאת הזדמנות נהדרת בשבילי ובשביל החברים שלי בקבוצה. אני לא חושב על המשחק כמו שאני מנסה ליהנות מכל מה שקורה פה".

אווירה טובה באימון הראשון של הנבחרת בליטא
גם נבחרת גרמניה כבר הספיקה לערוך אימון ראשון בליטא
יורובאסקט 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully