וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "האליפות הזו יכולה להיזכר כמשהו גדול"

נבחרת ישראל התאמנה לראשונה בליטא. ניסים: "בצדק מדברים כל הזמן על נוביצקי". שליחנו מדווח על האווירה במחנה הישראלי

ברני ארדוב

צילום וידאו: אור שקדי
עריכת וידאו: יותם בן-דוד

נבחרת ישראל נחתה בצהריים בליטא וערכה הערב (שני) את אימונה הראשון באולם "שאולאי ארינה" - האולם בו תשחק את כל משחקי הבית המוקדם של יורובאסקט 2011. המאמן אריק שיבק ועוזריו, דן שמיר ועודד קטש, יודעים כי לא נותר זמן רב להתכונן למפגש עם גרמניה החזקה ביום רביעי, ומקווים לפתוח את הטורניר ברגל ימין.

רכז הנבחרת יותם הלפרין התרשם לטובה מרמת המתקנים, ואמר הערב: "באמת אולם יפהפה, כיף לבוא למדינה כמו ליטא ולשחק באליפות אירופה, זה באמת משהו שייזכר ואני מקווה שייזכר לטובה. אין ספק שכשאתה מגיע לאולם בסדר גודל כזה, במיוחד שהוא נמצא בשום מקום, אז זה מראה מה הולך פה מבחינת הכדורסל והמסורת".

"באליפויות אירופה הסיכוי שלך לקבל בית קל הוא די נמוך, זה הבית ואיתו צריך להסתדר", הוסיף הלפרין. "בדרך כלל נבחרת ישראל באליפיות אירופה מגיעה לבתים קצת יותר קלים, ואז ניצחון אחד או שניים מעבירים אותך מאליפות נחמדה לאליפות טובה. אנחנו מתרגשים והפרפרים מתחילים להגיע לכיוון הבטן בתקווה להתחיל ברגל ימין".

הנבחרת עלתה להתאמן מיד אחרי הגרמנים ודירק נוביצקי. הלפרין מקווה לא לאכזב מול הסופרסטאר וחבריו ביום רביעי: "צריך להעריך שחקנים כאלה. מצד שני, צריך לדעת איך לעשות את המקסימום כדי לנצח אותם. בכל משחק נבוא כאנדרדוג, אולי חוץ מלטביה. האליפות הזאת יכולה להיזכר כמשהו מאוד גדול, אם נהיה מפוקסים ממשחק למשחק".

אפיק ניסים הוסיף: "נחנו כמו שצריך, טוב שבאנו לפה מוקדם, להתאקלם ולראות את האולם. זה יעשה לנו רק טוב בסוף". על המפגש עם נוביצקי הוסיף הגארד הוותיק: "בצדק כל הזמן מדברים על נוביצקי, כי הבן אדם הוא אלוף עולם, MVP ב-NBA. אנחנו מנסים לחשוב כמה שיותר על תוכנית המשחק שלנו, לשחק מהר את הכדורסל שלנו, עם הגנה חכמה. נראה איך יתפתח המשחק, הכל עוד פתוח".

גם נבחרת גרמניה כבר הספיקה לערוך אימון ראשון בליטא

הליטאים בטירוף: נשבר שיא גינס בהקפצות כדורי סל

יורובאסקט 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully