וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "החיבור קרה בצורה מהירה"

מגן מכבי תל אביב הסביר את היכולת של קבוצתו כבר בפתיחת העונה. רפי דהן: "כולם בוטחים אחד בשני ומשחקים ביחד"

מכבי תל אביב המשיכה אמש (שני) את פתיחת העונה החלומית שלה עם 0:4 חלק על מ.ס אשדוד שהעלה אותה למקום הראשון בטבלה לפני היציאה לפגרת הנבחרת. הבעלים מיטש גולדהאר, שנמצא בביתו בקנדה, צפה במשחק ורשם רגעי נחת נוספים מקבוצתו. "הקבוצה עשתה כמה דברים בסיסיים בצורה די טובה בחלק מהזמן, אך עדיין יש לנו דרך ארוכה לעבור", אמרו בסביבתו של הבעלים בסיום המשחק.

במועדון העדיפו לא לצאת מגדרם בסיום למרות התוצאה הגבוהה, בעיקר בשל העובדה שבמחצית הראשונה הקבוצה כמעט ולא סיכנה את שער אשדוד ורק שערו של האריס מדוניאנין פתח את הסכר על סף השריקה למחצית. "אני שמח שלא נפלנו במלכודת החזרה מאירופה", אמר מוטי איוניר בסיום המשחק. "זו מלכודת לא קטנה עבור קבוצות שמשתתפות במפעלים האירופים, משקיעות מאמץ גדול, חוזרות פתאום לליגה וזה לא כל כך קל כמו שחושבים. באנו מוכנים, הכנו את עצמנו שלא יהיה קל, ידענו שאשדוד תבוא להתגונן ולתפוס אותנו לא מוכנים, קשה לשמור על אותו הקצב במשך 90 דקות, החכמה היא לדעת לשלוט בקצב המשחק ושהכדור יהיה ברוב הזמן ברגליים שלנו".

"אנחנו משחקים עם הרבה סבלנות ומחפשים את ההזדמנות לפרוץ את הגנת היריב", אמר המגן יואב זיו, שחזר להרכב אחרי שני משחקים. "החיבור בקבוצה קרה בצורה מהירה אבל גם כל מי שנכנס כמחליף וכל מי שמוחלף מפרגן אחד לשני, עכשיו הכל טוב, וקל כשמנצחים והכל הולך. אנחנו משחקים יחד, נראים טוב ומשתפרים ממשחק למשחק, אנחנו בהחלט רצים בכיוון הנכון, כשיגיע הזמן לקראת חודש מאי, נוכל להתייחס לעניין המיקום ולמשחקי עונה בצמרת".

"עובדים קשה באימונים אז במשחק זה בא קל וטוב", אמר הקשר הצעיר רפי דהן, שפתח לצידו של מדוניאנין בקישור האחורי. "הקהל של מכבי תל אביב הוא הטוב בארץ. יש הרבה אמוציות ודחיפה כזו שגורמת לך לרוץ גם אם אתה לא רוצה. ראינו את הפרגון בין השחקנים שלנו. כולם בוטחים אחד בשני ומשחקים ביחד".

דהן, שהגיע הקיץ מהפועל פתח תקוה והפך לאחד הבאנקרים של המאמן איוניר במרכז המגרש, נשאל על השתלבותו המהירה בהרכב והשיב: "לא האמנתי שאשתלב כל כך מהר בהרכב אבל אני עובד קשה באימונים וכשההזדמנות מגיעה, אני מנסה להוכיח. מועדון גדול כמו מכבי תל אביב תמיד הולך על כל התארים ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

צפו במכבי ת"א מביסה 0:4 את אשדוד
איוניר: "אנחנו עדיין לא רצים, זה רק מחזור שני"

פונצ'ץ יצטרף לאימונים השבוע

שישה משחקני הקבוצה - אלי זיזוב, משה לוגסי, אורי כהן, רועי קהת, דור מיכה ומונס דאבור - צפויים להמריא ביום רביעי עם הנבחרת הצעירה למשחק הידידות באנגליה. במכבי תל אביב עשויים לבקש מראשי הנבחרת לשחרר את לוגסי, שסוחב פציעה במפשעה, מהסגל לנסיעה. למרות ששיחק 20 דקות בלבד אתמול, הספיק לוגסי לבשל בצורה נפלאה את השער השלישי בכדור עומק נהדר לאלירן עטר שסיים את המהלך עם כדור ברשתו של אופיר מרציאנו. בזמן שאנשי הספסל של מכבי תל אביב חגגו את השער של עטר, פנה המאמן איוניר לעוזריו ואמר: "זה שער של לוגסי".

רגע נוסף שראוי לציון מהמשחק אמש בבלומפילד היה בדקה ה-84, כאשר קומץ קטן מאוהדי הקבוצה החלו לשיר את המילים הראשונות בשיר הגנאי לסלים טועמה, נשמעו בכל רחבי בלומפילד שריקות בוז צורמות שהאפילו על הקומץ שניסה לשיר את השיר בעל האופי הגזעני. הדבר חזר על עצמו פעמיים וגורם במועדון אמר: "מה שהקהל עשה כאן זה דבר אדיר. הם העבירו מסר חד משמעי שמקומן של הקריאות הגזעניות הוא לא באצטדיון וטוב מאוד שזה קרה".

סאבו פאביצ'ביץ' ימריא היום למונטנגרו בכדי להצטרף לסגל נבחרתו שמתכוננת לקראת המשחק נגד וויילס. פאביצ'ביץ' נפגע אמש במהלך המחצית השנייה ויש חשש כי הוא סובל משבר באחת מאצבעות רגלו. הבלם בכל מקרה לא ישתתף במשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים אך יגיע למחנה האימון של נבחרתו לבקשת מאמנו וישהה שם כיומיים. הבלם הקרואטי החדש רוברט פונצ'ץ, צפוי לנחות היום או מחר בישראל ולהצטרף עוד השבוע לאימוני הקבוצה. הקבוצה בחנה היום גם את האפשרות לצרף את שחקן ההגנה עומרי בן הרוש, אך נתקלה בסירוב מצד מכבי נתניה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully