וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "היינו יכולים להבקיע קודם"

29.8.2011 / 21:49

מאמן מכבי תל אביב לא יצא מגדרו גם אחרי הניצחון הגדול על אשדוד: "זה רק מחזור שני". מדוניאנין: "אין לנו בעיות כקבוצה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אמנם מדובר רק במחזור השני בליגה, אבל במכבי תל אביב בהחלט יכולים לחייך. הצהובים עלו הערב (שני) למקום הראשון בליגת העל אחרי 0:4 גדול על מ.ס אשדוד. זה לא שמכבי תל אביב הציגה כדורגל מבריק, אבל למוטי איוניר יש כל כך הרבה עומק וכלים והשחקנים שלו עשו את זה קל, חד וחלק ואחרי שני מחזורים, הצהובים עם מאזן שערים 1:7. שוער אשדוד אופיר מרציאנו רשם הופעה רעה והיה אשם בשערים של האריס מדוניאנין (43), דור מיכה (48) ואלירן עטר (79). מוסא קונאטה חתם (81).

שחקנה של מכבי תל אביב רוברטו קולאוטי נפצע בראשו במהלך המשחק, ונזקק לשישה תפרים, אותם ביצעו עבורו בחדר ההלבשה.

הבלם סאבו פאביצ'ביץ' שנפגע באיזור כף רגלו במהלך המחצית השנייה, חש כאבים עזים מיד אחרי המשחק ויש חשש שהוא סובל משבר באחת מאצבעות רגלו. לפני שביצע איוניר את החילוף השלישי והאחרון שלו בדקה ה-70, נשאל פאביצ'ביץ' אם הוא כשיר וענה למאמנו כי הוא מרגיש כאב אך רוצה להישאר על המגרש עד הסיום. הבלם המונטנגרי צפוי להמריא מחר למונטנגרו כדי להצטרף לסגל נבחרתו שמתכוננת לקראת המשחק נגד ווילס. פאביצ'ביץ' בכל מקרה לא ישתתף במשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים אך יגיע למחנה האימון של נבחרתו לבקשת מאמנו וישהה שם כיומיים.

הבלם הקרואטי רוברט פונצ'ק צפוי לנחות מחר בישראל ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

מוטי איוניר, מאמן מכבי תל אביב, נשמע מרוצה אחרי המשחק: "אי אפשר שכל המשחק נהיה טובים. אנחנו שואפים להתחיל את המשחק טוב, שלטנו בחצי הראשון, אבל התנועות באזור הרחבה לא היו חכמות והיינו יכולים להבקיע קודם. אנחנו מרגישים שיש לנו קבוצה טובה ומקווים להמשיך ככה".

איוניר התייחס למחליפים ואמר: "הכח של הקבוצה זה שיש לנו הרבה שחקנים טובים, יש לנו סגל עמוק, עוד שחקן אמור להגיע מחר או מחרתיים, שחקנים צריכים לחזור מפציעות, ואני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו עדיין לא רצים, זה רק מחזור שני".

האריס מדוניאנין שכבש את השער הראשון אמר: "עשינו הכל ביחד. אנחנו קבוצה טובה וכשאנחנו ביחד אי אפשר לנצח אותנו. כקבוצה אין לנו יותר מדי בעיות וזה עדיין מוקדם להגיד איך נמשיך את העונה. אבל אנחנו רוצים לזכות בתארים. אני אוהב את העמדה בה אני משחק, וגם בנבחרת בוסניה אני משחק בעמדת הקשר האחורי".

מנגד מאמן אשדוד יוסי מזרחי התקשה לעכל את הופעת קבוצתו שעבורה היה זה משחק הליגה הראשון: "אני חושב שבחצי הראשון נראינו כמו קבוצה, אבל השער השני שבר אותנו מבחינה מנטלית. המחצית השנייה כבר לא הייתה טובה. אני מקווה מאוד להתחזק, אבל אנחנו צריכים לשחק יותר טוב כדורגל. נראינו לא רע בחצי הראשון, אבל לא היינו מדויקים במסירה האחרונה. במחצית השנייה כאמור נעלמנו. המצב הביטחוני? תירוצים. התאמנו כמו שצריך, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב".

מכבי תל אביב דרסה את אשדוד 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully