וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: תמוז ומלול זומנו, ברדה ייעדר: "אכזבה"

29.8.2011 / 9:08

חלוץ גנק סובל מקרע בשריר ויחמיץ את יוון וקרואטיה, חלוץ הפועל תל אביב הוזנק במקומו. גם מגן בירסחוט זומן לסגל

אחרי הרבה זמן שחיכה וציפה לזה, זכה הבוקר (שני) טוטו תמוז לזימון לסגל נבחרת ישראל הנערכת לקראת צמד משחקיה החשובים במסגרת מוקדמות יורו 2012, נגד נבחרת יוון ביום שישי הקרוב (16:00) בבלומפילד וכן נגד נבחרת קרואטיה בחוץ ביום שלישי הבא. מי שעוד זכה לזימון לסגל הנבחרת הוא מגנה של בירסחוט הבלגית, דור מלול.

נראה שהפציעות וחוסר הוודאות לגבי חלק מחלוצי הנבחרת שנפצעו במשחקי קבוצותיהם, הביאו את המאמן הלאומי לואיס פרננדז לזמן את לתמוז. אליניב ברדה, שנפצע במשחקה של גנק, אמר היום: "מתברר שיש לי קרע חלקי בארבע ראשי של רגל שמאל, ולכן לא אוכל חלק ליטול במשחקים נגד יוון וקרואטיה. לצערי, אני גם בספק למשחק הראשון שלנו בליגת האלופות נגד ולנסיה, אני לא יודע כמה זמן איעדר אבל ביום שישי אערוך בדיקה נוספת ואז אדע סופית כמה זמן אצטרך לנוח. זו אכזבה גדולה עבורי כי רציתי לעזור לנבחרת במשחק הכי חשוב בקמפיין, אני מחזיק לה אצבעות מרחוק ומקווה שננצח". גם בן שהר הפצוע לא ישחק בוודאות ביום שישי.

מי שעוד יעבה את הסגל הוא דור מלול. המגן הימני של בירסחוט כבש אמש (ראשון) מול סטנדרד ליאז' בתיקו 1:1 בין הקבוצות. כמו כן, מלול יכול לשחק באגף שמאל וכן בתור קשר. כזכור, ביום חמישי האחרון פרסם פרננדז את סגל הנבחרת וכלל בו, לראשונה, את נאעל חוטבא, מגנה של הפועל תל אביב. מעבר לשניים, יש גם את יובל שפונגין, מגן אומוניה ניקוסיה.

לגבי הפצוע נוסף, רמי גרשון, הבלם מיועד לפתוח בהרכב ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר. בנבחרת מעריכים שעד המשחק ביום שישי הוא יתאמן באופן מלא.

הערב (18:45) תפתח הנבחרת את האימונים לקראת המשחק בשישי. עד כה נחתו בישראל מספר לגיונרים, ובהם יוסי בניון, טל בן חיים, ליאור רפאלוב, איתי שכטר, אלמוג כהן (נחת הלילה) ורמי גרשון. הנבחרת תקיים אימונים בכל יום עד המשחק. ברביעי (אימון סגור) ובחמישי יערוך פרננדז את האימונים בשעת המשחק, 16:00.


אלמוג כהן יודע היטב מי זאת נבחרת יוון
ליאור רפאלוב בטוח שיש לישראל מקום ביורו
נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully