וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "שכחתם שיוון זכתה ביורו?"

29.8.2011 / 5:27

בדרך לישראל, אלמוג כהן למד תובנות יום ו': "יוון היחידה בבית שעדיין לא הפסידה". שחקן: "יש כאן סגל שלא נראה שנים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בנבחרת ישראל החלו בהכנות לקראת המשחק מול יוון בסוף השבוע. אמש (ראשון) התכנסה הנבחרת במלון לקראת פתיחת האימונים מחר (18:45, רמת גן), כשהשחקנים מעידים על אווירה שונה בנבחרת בעקבות הליגיונרים הרבים, שחלקם הגיע לארץ וחלקם אמורים להגיע בקרוב. שחקן בנבחרת אמר: "16 ליגיונרים זה דבר שלא זכור בנבחרת, גם בתקופות היותר גדולות שלה. יש לנו סגל מצוין שמסוגל לעבור את יוון. המעבר של שחקנים כמו רפאלוב, זהבי, שכטר, חמד ובוזגלו לאירופה טוב מאוד לנבחרת. יש כאן סגל שלא נראה שנים".

הקשר אלמוג כהן עלה על טיסה מגרמניה לישראל וינחת לפנות בוקר בישראל. בנבחרת היו מודאגים מהפציעה של הקשר, שאמור להיות כשיר למשחק. "נירנברג לא רצתה לשחרר אותי, אבל הסברתי להם שאערוך טיפולים גם בארץ במקביל לאימונים וזה הרגיע אותם", אמר כהן לפני שעלה על המטוס. "מדובר בפציעה שאם לא אטפל בה בחודש הקרוב, אמצא את עצמי חצי שנה בחוץ. זאת פציעת גב כרונית, שנובעת כנראה מהצטברות של עומס. יכול להיווצר עוד עומס אם אשחק, אבל במשחק כזה חשוב צריך לתת את הכל לנבחרת, גם אם אתה סוחב פציעה. זאת הזדמנות חד פעמית".

על יחסי הכוחות עם היוונים הוסיף הקשר: "אם להיות כנים, הם פייבוריטים, בואו לא נשלה את עצמנו. אבל גם נבחרות פייבוריטיות הפסידו בעבר. התיאוריה הזאת נובעת מהעובדה שאנחנו לא נבחרת שהעפילה כל שנה לאליפות אירופה. אולי אנשים שכחו, אבל יוון היא אלופת אירופה לשעבר וצריך להתייחס אליה בהתאם. מה צריך לעשות? לבוא עם הרבה גאווה ולקוות שהמשחק ייפתח בצורה טובה לנו. אם ננצח, נקבל הרבה ביטחון לקראת המשחק בקרואטיה".

על הנבחרת היוונית הוסיף: "אני מכיר את הנבחרת הזאת. פאפאדופולוס הוא בלם מצוין משאלקה. ראיתי אותו משחק וברור שהוא שחקן מצוין. דימיטריס סלפינגידיס (חלוץ פאוק סלוניקי שכבש את השער במשחק הראשון) שחקן מוביל שמסוגל להצעיד את הנבחרת היוונית. הנבחרת הזאת מגיעה כמעט בכל טורניר לשלבים הבאים, זאת הנבחרת היחידה בבית שלא הפסידה. לא יהיה קל".

"יש לנו לא מעט פציעות, זה נכון, אבל זה חלק מהכדורגל וצריך לדעת לקבל את זה", התייחס כהן לפציעות של שהר וברדה, "כרגע רק בן שהר צפוי להחמיץ את המשחק ובטח ימצאו לו מחליף. זה כואב, כי שחקן כמו שהר יכל לעזור לנו. הוא שחקן מצוין. בנבחרת הנוכחית כל כל שחקן צריך להילחם כדי לשחק".

בנבחרת מודעים לעובדה ששהר לא ייטול חלק במשחק. עם אליניב ברדה תיערך מחר שיחה נוספת, לפני שיגיע לישראל, כדי להתעדכן במצב הפציעה שלו. ההערכה היא שיהיה כשיר ואף יפתח בהרכב. "יש כאן תחרות גדולה על ה-11", אמרו הערב במחנה הישראלי. "זה המשחק הכי חשוב בקמפיין".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully