וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "יש לנו מקום ביורו. ננסה להתגבר על שעת המשחק"

28.8.2011 / 9:13

קשר ברוז' נחת לקראת המשחק נגד יוון בשישי (16:00). גם בניון ובן חיים נחתו. בנבחרת מחכים לבדיקות של ברדה ושהר

"אני שמח להיות פה. התגעגעתי לחברים שלי ואני כאן כדי לעזור לנבחרת במשימה החשובה שלה – ניצחון על יוון", כך אמר הבוקר (ראשון) ליאור רפאלוב, שנחת בישראל לקראת משחק הנבחרת נגד יוון ביום שישי (16:00). "אני קורא לקהל ולתקשורת לסייע לנו ולתמוך מבחוץ. כולם כאן מאמינים שיש לנו מקום ביורו הקרוב ובשביל זה צריך לנצח. יש לנו זמן כדי להתכונן עד למשחק. מועד המשחק בשישי הוא לא זמן אידיאלי לכדורגל, אבל ננסה להתגבר על כך".

רפאלוב לא ישותף הערב במשחקה של קלאב ברוז' בעקבות העובדה שהורחק לשלושה משחקים, מה שהקל על הגעתו לקראת ההתכנסות במלון הערב. יוסי בניון וטל בן חיים נחתו גם הם וסירבו להתראיין. איתי שכטר שנחת גם הוא, אמר: "זה משחק על כל הקופה. רק ניצחון בא בחשבון. נכון שהפסדנו לחוף השנהב, אבל זה המשחק האמיתי". ערן זהבי ומאור מליקסון אמורים לנחות מאוחר יותר.

אליניב ברדה אמור לערוך מחר בבוקר בדיקת אולטרסאונד שלאחריה יתברר אם יוכל ליטול חלק במשחק. ברדה: "יש לי רגישות בשריר הארבע ראשי ויצאתי מהמשחק. ביום שני אעבור צילום אולטרסאונד ואז אדע מה מצבי. אני מקווה לטוב". גם בן שהר פצוע וייתכן שטוטו תמוז יזומן במקום אחד מהם. אלמוג כהן שסובל מכאבי גב אמור להגיע מחר. גם יובל שפונגין, החלוץ טל בן חיים, עומר דמארי, גיא חיימוב ודודו אוואט אמורים להגיע באיחור עקב משחקי קבוצותיהם.

לגבי בן שהר, באוקזר מעריכים כי החלוץ הישראלי סובל ממתיחה בקרסול והוא עלול להיעדר כשישה שבועות. מאמנו של שהר באוקזר, לורן פורנייה, אמר: "אני חושש שמדובר בפציעה דומה לזו של סדריק הנז'באר (נפצע ביולי, צפוי לחזור רק בעוד כשבועיים). תידרש לו תקופת החלמה של מספר שבועות".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully