וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לדור מלול בתיקו של בירסחוט עם ליאז'

הקשר הבקיע ב-1:1 של קבוצתו, במשחק בו קיבל מאור בוזגלו דקות ראשונות בבלגיה. ניצחון 0:2 לרוני לוי וסטיאווה על מורס

אחרי שני הפסדים רצופים, אחד בליגה מול סנט ג'ונסטון ואחד מול סיון בליגה האירופית, התאוששה היום (ראשון) סלטיק עם ניצחון חוץ 0:2 מול סט מירן. בירם כיאל שוב פתח בהרכב של הירוקים, רשם 90 דקות והציג יכולת מעודדת לקראת משחקה של נבחרת ישראל מול יוון ביום שישי.

הקבוצה של ניל לנון פתחה מצוין ועלתה ליתרון כבר בדקה השישית משער של גארי הופר אחרי בישול נהדר של אנטוני סטוקס. כעבור שש דקות נוספות ניצל החלוץ האנגלי טעות קשה בהגנת המקומיים כדי לפרוץ באין מפריע מול קרייג סמסון ולכבוש את השני שלו.

* אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה וארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, שבה קאזאן להשיג שלוש נקודות כאשר גברה הערב 0:1 על האחרונה בטבלה סייבטוב. ביברס נאתכו, שכבש באמצע השבוע שעבר מול ליון במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, שוב השלים דקות בשורות קבוצתו, שנהנתה משער יחיד של ולאדימיר דיאדון בדקה ה-36. בעקבות הניצחון עלתה קאזאן למקום הרביעי ברוסיה, מרחק שמונה נקודות מזניט שנמצאת בפסגה.

*הספסל היה עמוס בישראלים בפתיחת המשחק בו אירחה היום ג'רמינל בירסחוט את סטנדרד ליאז'. בדקה ה-58, הגיע הרגע הגדול של מאור בוזגלו, שעלה סוף סוף למגרש על מנת לרשום דקות משחק ראשונות העונה בליגה. בוזגלו החליף את קארים בלהוסינה בזמן שקבוצתו הובילה 0:1 משער שהובקע חמש דקות קודם לכן על ידי ילה ואן דאם. בדקה ה-75 הצטרפו אל בוזגלו שני שחקנים בירסחוט רועי דיין ודור מלול, שאף כבש את שער השיוויון עבור הקבוצה הביתית בדקה ה-80. המשחק הסתיים בתוצאה 1:1, כשבדקה ה-87 ספג רועי דיין כרטיס צהוב.

*יריבתה של מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית, סטיאווה בוקרשט, אותה מאמן רוני לוי, ניצחה היום 0:2 את טרגו מורס במחזור החמישי של הליגה הרומנית, והיא מדורגת במקום החמישי. את השערים לזכות סטיאווה כבשו אלבס בדקה ה-45 ונובאק מרטינוביץ' בדקה ה-87.


עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully