וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: שחר פאר תפתח מול סניה מירזה

הישראלית הוגרלה מול ההודית (64), ועשויה לפגוש את סרינה בשמינית הגמר. רוג'ר פדרר יחכה לדודי סלע בסיבוב השני

שלושה ימים לפני פתיחת אליפות ארצות הברית הפתוחה, נערכה הערב (חמישי) בניו יורק הגרלת המשחקים לגרנד סלאם האחרון של העונה. שחר פאר, שמדורגת 23 בטורניר, הוגרלה בסיבוב הראשון מול סניה מירזה, ההודית המנוסה המדורגת 64 בעולם.

יריבתה הבאה של פאר צפויה להיות סלואן סטפנס המקומית (110). אם תגיע לסיבוב השלישי צפויה פאר לפגוש את אנה איבנוביץ', המדורגת 16 בטורניר, ובשמינית הגמר עשויה לחכות לה המנצחת בין סרינה וויליאמס לויקטוריה אזרנקה (4).

דודי סלע הוגרל מול הברזילאי תומאס בלושי (34 בעולם) בסיבוב הראשון, ואם יפתיע יזכה הישראלי הבכיר במפגש עם רוג'ר פדרר (3), שיפתח את דרכו מול סנטיאגו ג'יראלדו הקולומביאני. אם יצלח את השלבים המוקדמים צפוי לחכות לפדרר מפגש עם מרדי פיש (8) ברבע הגמר, ובחצי הגמר עם המדורג ראשון נובאק דג'וקוביץ', שיצא לדרך מול יריב מהמוקדמות.

רפאל נדאל (2) הוגרל בסיבוב הראשון מול הקזחי אנדרי גולובב, ובדרכו לחצי הגמר עשויים לחכות לו דויד נלבנדיאן בסיבוב השלישי, יורגן מלצר בשמינית הגמר ודויד פרר ברבע הגמר.

אצל הנשים, קיבלה המדורגת ראשונה, קרוליין ווזניאקי, את הספרדיה נוריה לאגוסטרה ויווס בסיבוב הראשון. נה לי (6) צפויה לחכות לדנית ברבע הגמר, ובהמשך היא עשויה לפגוש את סרינה וויליאמס, שסבלה מהגרלה קשה עקב דירוגה הנמוך (28), ותפגוש את בויאנה יאבאנובסקי הסרבית בסיבוב הראשון וככל הנראה את אזרנקה בסיבוב השלישי.

שחר פאר המשיכה לאכזב בטורניר טקסס
גלושקו עלתה שלב במוקדמות הפלאשינג מדו
טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully