וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר טקסס: שחר פאר הודחה בסיבוב השני

הישראלית הפסידה 6:2, 6:4 ללארסון (64). סלע הודח מווינסטון סיילם אחרי הפסד 7:6 (3), 6:2 לאיזנר, שהפגיז 17 אייסים

לילה מאכזב במיוחד עבר על שחר פאר. הטניסאית הישראלית הבכירה (24) הפסידה הלילה (בין שלישי לרביעי) ליוהאנה לארסון, המדורגת במקום ה-64 בעולם, 6:2, 6:4 תוך שעה ו-26 דקות והודחה מטורניר טקסס (סך פרסים: 220 אלף דולר) כבר בסיבוב השני.

פאר, שתסתפק ב-3,100 דולר ו-30 נקודות דירוג, לא הבריקה במערכה הראשונה, בה לא הצליחה להשיג אפילו הזדמנות שבירה אחת ונשברה בעצמה פעמיים. המערכה השנייה הייתה שקולה יותר, אבל גם בה לארסון שברה שלוש פעמים, לעומת שתיים של פאר, והשלימה ניצחון מרשים מבחינתה. הישראלית תקווה להצליח מעט יותר באליפות ארצות הברית הפתוחה.

גם דודי סלע (94 בעולם) לא רווה נחת הלילה וסיים את דרכו בטורניר ווינסטון סיילם מסבב ה-250 של ה-ATP לאחר שהפסיד 7:6 (3), 6:2 לג'ון איזנר האמריקני, המדורג במקום ה-28 בעולם. במערכה הראשונה סלע עוד הצליח הישראלי הבכיר להתמודד היטב עם הנפיל האמריקני ואפילו השיג ארבע הזדמנויות לשבור את ההגשות שלו.

במערכה השנייה כוחו של הישראלי לא עמד לו מול ההגשות האדירות של איזנר, ששבר פעמיים את סלע וסגר את המשחק לאחר שעה ו-17 דקות תוך שהוא מפציץ 17 אייסים מול אחד של סלע, שגם ביצע שבע שגיאות כפולות. עכשיו, סלע, שערך בשבועות האחרונים אימונים בישראל לקראת עונת המשטחים הקשים, ישים את כל יהבו על אליפות ארצות הברית הפתוחה, שם יקווה להגרלה נוחה באופן יחסי. לאחר מכן, יתמודד עם נבחרת הדייויס של ישראל מול קנדה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully