וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות ארה"ב: גלושקו ממשיכה, ויינטרוב הודח

הישראלית גברה על ברטי (548) בסיבוב הראשון: "לא שיחקתי הכי טוב". ויינטרוב הפסיד 6:4, 6:7 (7), 6:1 לקפדוויל (99)

שני הטניסאים אמיר ויינטרוב ויוליה גלושקו נכנסו הלילה (בין רביעי לחמישי) למעגל התחרויות במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל רק הישראלית הצליחה להתקדם לעבר הסיבוב השני, בעוד ויינטרוב הודח כבר בראשון.

המחבט מספר שתיים של ישראל, המדורג במקום ה-196 בעולם, הודח בסיבוב הראשון לאחר הפסד 6:4, 6:7 (7), 6:1 מול פול קפדוויל הצ'יליאני, המדורג במקום ה-99, לאחר שעתיים ו-18 דקות של טניס. ויינטרוב פתח את המשחק לא רע, אך לא הצליח לשמור על ההגשות שלו לאורך כל המערכה הראשונה והפסיד בה 6:4 לאחר 47 דקות.

המערכה השנייה הייתה שקולה במיוחד, ובסיומה הצליח ויינטרוב לנצח 7:9 בשובר שוויון אחרי 67 דקות של מתח. הישראלי לא הופיע למערכה השלישית, בה הובס 6:1 אחרי 24 דקות בלבד. עכשיו ויינטרוב ודאי ישתתף במספר טורנירים קטנים, שייערכו במקביל לאליפות ארצות הברית הפתוחה, ויקווה להגיע בשיא הכושר למפגש מול נבחרת קנדה בגביע הדייויס, בשלב הפלייאוף העלייה לבית העליון.

בשורות טובות יותר מגיעות מכיוונה של יוליה גלושקו (170 בעולם), שגברה על אשלי ברטי האוסטרלית בת ה-15 (548) 4:6. 4:6. בסיבוב הבא תפגוש הישראלית את איילה טומלינוביץ' הקרואטית (161). לאחר המשחק צייצה גלושקו בטוויטר: "ניצחתי את המשחק הראשון שלי. לא שיחקתי הכי טוב, אבל זה הספיק לעלות שלב. אשלי היא שחקנית נהדרת והולך להיות לה עתיד זוהר".

מאמנה של גלושקו אסף אינגבר סיפר: "מדובר ביריבה צעירה מבטיחה שזכתה בטורניר ווימבלדון לנוער ונחשבת לשחקנית העתיד של אוסטרליה. יוליה אמרה שהיא מרוצה מהרמה שהצליחה להציג במשחק, מההגשות שלה ובמיוחד מכך ששמרה על ריכוז לאורך זמן, דבר שאיפשר לה לנצח בשתי מערכות צמודות".

(עדכון ראשון: 00:08

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully