וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "יניב קטן כעס גם בגלל שנכנס כמחליף שני"

25.8.2011 / 9:31

פרשת הפנדלים: הקפטן הבהיר למקורביו שכעסו מופנה לשחקנים שהדליפו. בוליאט ייעדר שישה שבועות, המאמן מחפש בלם

לאחר שפנתה אתמול (רביעי) שוב לאופ"א בבקשה לדון בבקשה שלה לארח את משחקי הליגה האירופית בקרית אליעזר ולא באיצטדיון רמת גן, במכבי חיפה מקווים לשינוי ההחלטה. "בלתי נסבל לשחק ברמת גן. נקווה שאופ"א תחזור בה", אמרו הבוקר במועדון. "הפנייה החוזרת נעשתה כדי להבטיח שעשינו את מירב המאמצים כדי לארח במגרש הביתי שלנו". במועדון התייחסו גם להחלטה להדיח את פנרבחצ'ה מליגת האלופות: "מגיע לנו לעלות במקומה, אבל באופ"א אין מגיע", נאמר על כך. "נראה שהם יעדיפו קבוצה עם ניקוד גבוה יותר".

באשר לעימות בין אלישע לוי ליניב קטן, שחקנים בקבוצה טוענים כי הקפטן כעס על כך שבנוסף לכך שלא פתח ב-11, הוא גם נכנס כמחליף שני. קטן הבהיר אתמול למקורביו כי עיקר הכעס שלו מופנה כלפי השחקנים, שדאגו שהסיפור ידלוף החוצה. בחיפה אמרו אתמול כי לאחר שיחה שהתקיימה בין לוי לקטן, הסיפור מאחוריהם.

הבלם יוריצה בוליאט עבר הלילה בדיקת MRI, אבל למרות האופטימיות ששידר בפני חבריו לקבוצה, הוא יחזור להתאמן רק בעוד חמישה-שישה שבועות. משכך, אלישע לוי מתכוון לחפש בלם, בעיקר לנוכח העובדה שאיציק כהן לא יוכל לשחק במשחק הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית. אם יגיע בלם אחר כמו שמתוכנן, סארי פלאח יפתח לצדו. גם אנדריי פיליאבסקי אמור לחזור רק בעוד מספר שבועות למגרשים. אייל משומר שסובל ממתיחה אמור להיעדר מספר ימים מהמגרשים ועלי עוסמאן יפתח כנראה נגד הפועל פתח תקוה.

יניב קטן מודה: "הייתה אי הבנה לגבי הפנדלים"

תומר חמד: "אסור היה להוציא את ורד"

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully