וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "אסור היה להוציא את עידן ורד"

הטוויטר הפך למרקחה בשל הדחת מכבי חיפה מליגת האלופות. ברדה זכה לברכות, בניון: "חבל לי על חיפה, לפחות ברדה שמח"

בזמן שמכבי חיפה מנסה להתאושש מההדחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות אחרי ההפסד בפנדלים לגנק הבלגית, נראה שגם אחד האקסים של הקבוצה מתקשה להבין את ההפסד הזה, והיום (רביעי) הוא הביע את אכזבתו הקשה מההפסד.

תומר חמד, שעזב הקיץ את הירוקים לטובת מאיורקה, שטרם פתחה את העונה, צייץ: "חבל לי בשביל חיפה. אסור היה להוציא את עידן ורד", ובכך ביקר את החלטתו של אלישע לוי לוותר על הקשר שבישל את השער של הירוקים.

חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי, שנמצא עם הצהובים ביוון, סיפר כי צפה במשחק והרגיש שחיפה הייתה יכולה להשיג יותר: "בוקר טוב חברים, ראינו אתמול את המשחק של חיפה, פספוס ענק..בהצלחה לברדה בליגת האלופות. מגיע לו!!!".

עוזר מאמן נבחרת ישראל טל בנין התייחס לדו קרב הפנדלים וכתב: "מי שלא בועט לא מחמיץ". כשאחד הגולשים כתב לו כי יש תחושה של חוסר נוחות מהעובדה שיניב קטן לא בעט, אמר בנין: "באופן כללי לקיחת אחריות זה לבעוט פנדלים מכריעים, אך לפעמים ולא פחות חשוב זה לדעת לוותר כשההרגשה לא טובה, וכמובן כשהסיבה אינה פחד".

קשר הנבחרת יוסי בניון צייץ בקצרה: "חבל לי על חיפה...לפחות ברדה שמח". אוהד לויטה, שוערה של ואלוויק ההולנדית פרגן לירוקים: "חיפה נתנה שני משחקים שיכולים לגרום להם להרבה גאווה. הכדורגל אכזרי, אין מה לעשות. לפעמים מר, לפעמים מתוק. מברוק לברדה".

כוכב אחר בטוויטר הוא אליניב ברדה, שזכה לברכות רבות והשיב בדרך גם לטענות הרבות סביב רמתו של הכדורגל הבלגי. "תודה! לא אהבתי שבגלל מחצית רעה מחקו את כל הכדורגל הבלגי. תודה על כל התמיכה, אני מעריך את זה". על ההכרעה עצמה, כתב ברדה: "פנדלים זה באמת אכזרי...השוער שלנו היה ענק".

אליניב ברדה: "הליגה הבלגית מתקדמת יותר מהליגה הישראלית"

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully