וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הליגה הבלגית מתקדמת הרבה יותר מהליגה הישראלית"

סוף להשוואות? חלוץ גנק שחגג עלייה לצ'מפיונס משוכנע כי קיימים פערים, והוסיף: "עשינו את זה בדרך הכי אכזרית שיש"

ב-24 השעות האחרונות לא ממש קל להיות אליניב ברדה. החלוץ הישראלי של גנק הדיח עם קבוצתו את מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות ועלה על חשבונה לשלב הבתים אחרי ניצחון 1:4 בפנדלים. ברדה עצמו הוחלף עוד במהלך ההארכה ולכן לא זוכה להיות שותף בדו קרב, אבל הבוקר (רביעי) הוא המשיך להתלהב מההישג.

"מבחינת הקבוצה שלנו, אנחנו מאוד מאושרים להעפיל לליגת האלופות", סיפר ברדה בראיון בגלי צה"ל. "זה חלום ואנחנו שמחים. זה היה בדרך הכי אכזרית שיכולה להיות. בשביל חיפה זה מאוד אכזרי". ברדה סיפר כי היה אמור להיות חלק מהבועטים, אם היה על המגרש: "הוחלפתי ולא יכולתי לבעוט פנדל. אם הייתי משחק, הסיכום היה שהייתי אמור להיות הבועט הראשון".

על סיכום המפגש בין הירוקים לבלגים, אמר החלוץ: "חיפה שיחקה כדורגל טוב גם בישראל וגם בבלגיה. הפנדלים זה משהו שקשור למזל ולקור רוח. זה משחק על הרבה יוקרה למועדון שלנו. היה בי הרבה אדרנלין לשחק טוב ולעזור לקבוצה שלי, לאו דווקא כדי להוכיח למישהו משהו. רציתי להבקיע באיצטדיון רמת גן, והשער שכבשתי השאיר אותנו במשחק ועזר לנו במשחק השני".

ברדה, שכעס על ההשוואות בין הליגה הישראלית לליגה הבלגית, הבהיר כי קיים פער בין שתיהן: "בלגיה היא לא מאריות הכדורגל באירופה, אבל אני לא אוהב את ההשוואה. קראתי טור של שלום תקוה, שיודע מהם הבדלי הרמות. כל השאר קצת פחות מכירים את בלגיה, ויש להם פחות פיתחון פה. הליגה הבלגית מתקדמת הרבה יותר מהליגה הישראלית. זה קשור לתרבות, מתקנים, רמת אימונים, ודברים נוספים. למרות שהכדורגל הישראלי עשה התקדמות גדולה ושדרוג, עדיין יש פערים לאו דווקא ביכולת של השחקן הישראלי שהוא מוכשר מאוד, אלא בבנייה לדור העתיד והמחשבה לטווח ארוך".

ברדה גם הזמין ישראלים נוספים להגיע לבלגיה, ואמר: "כיום אנחנו מושבה גדולה של ישראלים שמשחקים בבלגיה, הלוואי שיהיו כמה שיותר. אנחנו עושים הכל כדי לייצג את ישראל טוב כמה שאפשר". לקראת צמד המשחקים של ישראל מול יוון וקרואטיה, הוסיף החלוץ: "אנחנו מחכים לזימונים לנבחרת ישראל. אני מאוד מקווה שאזומן כי נבחרת ישראל היא בעדיפות עליונה. יש לנו משחקים מאוד קשים מול יוון וקרואטיה, נצטרך את הקהל ואני מקווה שנעשה את זה".

צפו במכבי חיפה מודחת מליגת האלופות

אליניב ברדה: "הרגשה נהדרת, הלוואי שנקבל את ברצלונה"

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully