וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הרגשה נהדרת, הלוואי שנקבל את ברצלונה"

24.8.2011 / 2:20

אליניב ברדה חגג את העפלת גנק לליגת האלופות, אך ניחם את שחקני חיפה: "כואב להפסיד בפנדלים". השוער: "כולנו גיבורים"

בגנק לא ידעו אמש (שלישי) את נפשם מרוב אושר, לאחר שאלופת בלגיה עלתה בפעם השנייה בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי הניצחון על מכבי חיפה בבעיטת הכרעה מ-11 מטר.

חלוצה הישראלי של גנק אליניב ברדה אמר בסיום: "אני מרגיש נהדר. התכוננו למשחק היטב והייתה לנו מחצית ראשונה חזקה מאוד. הרבה זמן לא שיחקנו כל כך טוב".

ברדה חגג בסיום עם חבריו, אך גם ניגש לנחם את שחקני מכבי חיפה המאוכזבים: "טבעי שהם מאוכזבים אחרי הפסד בדו קרב פנדלים. עכשיו אנחנו בשלב הבתים והלוואי שנקבל את ברצלונה. זו תהיה חוויה לאוהדים ולשחקנים, אבל כרגע אני רק רוצה ליהנות מההישג".

את מירב כותרות אתרי האינטרנט תפס השוער ההונגרי לאסלו קטלס, שעצר שני פנדלים והבטיח את הניצחון. קטלס, השוער המחליף של גנק, ששיחק רק בגלל העזיבה של טיבו קורטואה ובגלל ששוער הרכש הפולני גז'גוז' סנדומירסקי יכול לשחק רק בבתים, הפך לגיבור היום וזכה למחמאות.

"היום כולם גיבורים", הצטנע השוער. "אני צריך להודות לחברים שהבקיעו שני שערים במשחק וכבשו את כל ארבע הבעיטות מהנקודה הלבנה. אני עשיתי את שלי ואשאר צנוע". על הפנדלים אמר השוער: "שאלתי את ברדה לאן השחקנים שלהם יכולים לבעוט, אבל הוא לא ידע".

יילה ווסן הוסיף: "איזו הרגשה פנטסטית. עלינו על המסלול הנכון בעונה שעברה וזה הדובדבן. כילד, הייתי מביא כדורים כשגנק שיחקה בליגת האלופות לפני תשע שנים עכשיו אשחק במפעל. מדהים".

"זה רגע נפלא, אושר טהור", סיכם הג'נרל מנג'ר דירק דגראן. "ההרגשה מדהימה. עכשיו אני מקווה שנשאיר את כולם ושנהנה עוד שישה משחקים. ראיתי את פרנקי ורקאוטרן ביציע ונחמד שבדרך שקטה הוא בא ליהנות מההעפלה. ברור שיש לו חלק בהישג".

המאמן פייר דנייה אמר: "לא היה קל למצוא חמישה שחקנים שרצו לבעוט בפנדלים. אני רוצה להודות לורקאוטרן כי זו הקבוצה שלו. זה הזמן להרים כוס שמפניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully