וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא הכל מת אחרי משחק אחד"

מאמן מכבי חיפה ניסה להישאר אופטימי אחרי ההדחה. יניב קטן: "פספוס, קבוצה שצריך לעבור". עידן ורד: "רק אנחנו אשמים"

רויטרס

צילום וידאו: איציק יצחקי, שליחנו לגנק
עריכה: אמיר קוטיגרו

אחרי יותר מ-120 דקות ב"קריסטל ארנה" שבגנק, במכבי חיפה יצאו בתחושת החמצה אדירה. אחרי הכל, היו אלה מחצית ראשונה בינונית וחוסר מזל ואולי ניסיון בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים שסיימו את דרכה של אלופת המדינה בליגת האלופות. חוץ מזה, קבוצתו של אלישע לוי נתנה הופעה מכובדת נגד אלופת בלגיה הבינונית ושלטה במחצית השניה ובהארכה, אבל בסופו של דבר היא תצטרך להסתפק השנה בליגה האירופית. גנק ניצחה את מכבי חיפה 1:4 בפנדלים אחרי 1:2 לזכותה בתום 120 דקות של משחק, והישראלי היחיד שעלה מהמוקדמות לשלב הבתים בליגת האלופות הוא אליניב ברדה.

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי אמר בסיומה של הדרמה בגנק: "לא ניצחנו, אבל הלכנו על ניצחון. החלק הראשון של המחצית הראשונה לא היה טוב מבחינתנו, לא היינו שקטים. בחצי השני כן שיחקנו טוב, המשחק היה הרבה בשליטה שלנו. אני חושב שבשני הגולים של גנק היו עבירות ברורות. חבל שבפנדלים לא היינו קרי רוח לבוא ולנצח במשחק הזה. זה הכדורגל, הם באו יותר רגועים לפנדלים ועשו את זה הרבה יותר טוב מאיתנו. אנחנו מאוכזבים". לוי הוסיף: "במשחק הזה הם לא עלו עלינו, אבל החכמה היא לשים גול ברשת. מפה לא צריך להסיק מסקנות ולהגיד שהשחקנים לא היו ממושמעים".

לקראת ההופעה של מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית אמר מאמנה של מכבי חיפה: "זה מפעל אחר, אבל אני חושב שגם הליגה האירופית זה דבר יפה. נצטרך לדעת להניח את הכל בצד ולהתכונן לליגה האירופית. לא הכל מת אחרי משחק אחד עם כל הצער".

גם ויסלה קרקוב ומליקסון לא עלו לשלב הבתים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

דוידוביץ': "עשינו מעל ומעבר, זה לא הספיק"

הקפטן יניב קטן הוסיף: "אני חושב שהאשמה היא אך ורק עלינו. הגענו לשחק נגד קבוצה שאנחנו יותר טובים ממנה ויכולנו להכריע את ההתמודדות כבר ברמת גן. זו קבוצה שהיינו צריכים לעבור. יש לנו במסגרת הזו דברים שאנחנו צריכים לשפר, היכולת לא הספיקה. האכזבה ענקית, אבל זה ספורט. בכדורגל קשה לבוא ולהסביר ולהגיד למה. ניסינו לעשות את הדברים שאנחנו עושים הכי טוב, אבל יש ימים טובים יותר ופחות. בגדול, היינו צריכים לעבור. זה פספוס, אבל אנחנו מועדון חזק ואנחנו עם הפנים לליגה האירופית ומקווה שנעשה דברים יפים".

ניר דוידוביץ' אמר בסיום: "אני חושב שהייתה לנו אפשרות להבקיע עוד שער, וזה יכול היה לסיים את המשחק בסביבות הדקה ה-80. לא עשינו את זה, והם קיבלו אנרגיות מהקהל שדחף את זה. זה מאכזב, כי התכוננו טוב למשחק, הכרנו אותם לעומק, נתנו את כל מה שיש לנו, השחקנים שלנו עשו מעל ומעבר, אבל זה לא הספיק".

עידן ורד: "אני לא יודע מה השתבש. עזבו אתכם מהשופט, רק אנחנו אשמים בהכל ולא אף אחד אחר. זה לא קל, אני לא יודע מה לעשות, קשה לי. מה קרה במשחק? לא יודע מה להגיד לכם. זה מאכזב מאוד, אבל העונה מתחילה ואני בטוח שיהיה בסדר בהמשך. יש תחושה של פספוס ושל בלגאן, אבל אין לנו מה לעשות חוץ מלהמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully