וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן ואלישע לוי התעמתו על רקע בעיטות הפנדלים

לדברי שחקנים, הקפטן סירב לבעוט לאחר שלא בעט ראשון והמאמן שוחח עימו בחדר ההלבשה. מאוחר יותר אמר לשחקנים: "ברחתם מאחריות". תמיר כהן: "אם אני הצלחתי להתרומם ממה שקרה לי, גם מכבי חיפה יכולה"

רויטרס

צילום וידאו: איציק יצחקי, שליחנו לגנק
עריכה: גדי וינסטוק



הכול על ההפסד הצורם של מכבי חיפה

פנדלים גרועים עלו למכבי חיפה בהדחה

בחיפה מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד

שלום תקווה סבור שקצת צניעות לא תזיק

גנק - מכבי חיפה: הציונים

אכזבה גדולה במכבי חיפה שררה בעקבות ההדחה מליגת האלופות. שחקנים בקבוצה נראו שבורים בחדר ההלבשה וחלקם אפילו הזיל דמעה. הקשר עידן ורד נכנס לחדר ההלבשה ואמר לחבריו: "רק אנחנו אשמים, אשמים בכל. לא השופט ולא אף אחד". שחקן אחר אמר: "היינו כל כך קרובים אבל אף אחד לא התעלה על עצמו ברגע האמת. במקום לנצח אותם בחרנו לשחק זהיר ברגעים מסוימים ושילמנו מחיר כבד".

בתוך כך, הבוקר התברר כי אייל משומר סובל ממתיחה בשריר ברגלו. המגן עלול להיעדר לתקופה של שבוע עד 10 ימים. בתוך כך, בחיפה קיבלו בינתיים סירוב מאופ"א לגבי הרצון שלהם לארח את המשחקים במסגרת הליגה האירופית באצטדיונם הביתי בקרית אליעזר. לפיכך הירוקים יצטרכו כנראה לשוב ולארח את משחקיהם באצטדיון רמת גן, זאת מכיוון שכבר שיחקו שם בפלייאוף האלופות מול גנק.

אלישע לוי מאמן מכבי חיפה במהלך משחק נגד גנק במוקדמות ליגת האלופות. רויטרס
שחקן קבוצה: "במקום לנצח אותם בחרנו לשחק זהיר". אלישע לוי/רויטרס

ביקורת על גולסה: "לא היה צריך לבעוט עם התכווצות שרירים"

ביקורת מסויימת בעניין הפנדלים נרשמה גם בגזרת אייל גולסה. "הוא לא היה צריך לבעוט כשיש לו התכווצות שרירים", נאמר עליו. שחקנים אחרים טענו כי היה ראוי ששי מימון יהיה בסגל מתוך הנחה שאין עוד בלמים נוספים. גורם בכיר בחיפה סיפר: "בטיסה האחרונה מימון עלה על המטוס וכששמע שלא יהיה בסגל טען שהוא פצוע. אלישע כעס על כך מאוד".

לעומת זאת, אחת מנקודות האור הבודדות היה ניר דוידוביץ'. בקבוצה החמיאו גם לטאלב טוואטחה על השיפור בצד ההגנתי, לסיידו יאיא ועידן ורד ולשער שהבקיע גולסה. בסיום המשחק אסר מנהל הקבוצה אדורם קייסי על השחקנים לרדת לחדר ההלבשה, בטענה שעליהם להודות לקהל. קייסי עצמו ניגש אף הוא ליציע והודה לאוהדים על התמיכה.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה מול דויד יוברט שחקן גנק. רויטרס
לא רק ביקורת. קיבל גם מחמאות על השער שהבקיע. אייל גולסה ספק: רויטרס)/רויטרס

יניב קטן לאלישע: "לא בעטתי ראשון, לא בועט בכלל"

בסיום המשחק נרשמה תקרית בחדר ההלבשה, כשהקפטן יניב קטן התעמת עם המאמן אלישע לוי. שחקנים בקבוצה סיפרו כי המחלוקת נוצרה על רקע העובדה שקטן ביקש לבעוט את הפנדל הראשון, אלישע לוי סירב וקטן ביקש שלא לבעוט בכלל. לפי עדי שמיעה, אלישע לוי אמר לקפטן: "למה לא בעטת את הפנדל?". קטן ענה: "לא בעטתי ראשון, אני לא בועט בכלל".

לדרבי השחקנים קטן אף הוסיף בחדר ההלבשה: "ברחתם מאחריות". בנוסף, נרשם מיני-עימות בין שחקנים לאחד מאנשי המשק, שסירב לתת את החולצות כדי להחליף אותם עם שחקני גנק.

בלם גנק נאדסון מול קשר מכבי חיפה יניב קטן. רויטרס
אמר לשחקנים: "ברחתם מאחריות". יניב קטן/רויטרס

שחקנים: "ווב הרס את המשחק"

זאת אכזבה גדולה לכולנו. הרבה אנשים התאכזבו מהתוצאה", אמר הלילה תמיר כהן לוואלה! ספורט. "זה כדורגל, נלמד אותו ונמשיך הלאה. בשבת מתחילה הליגה, ליגה אירופית בהמשך. יהיה בסדר. זה לא חוסר מזל. יש הרבה דברים שלא מוצדקים בחיים, לא רק האדום של איציק כהן. זה לא מסמל את מה שקרה במשחק. אם אני הצלחתי להתרומם ממה שעברתי, בטח שכולם יכולים להתרומם ממה שקרה בליגת האלופות".

שלא לציטוט, חלק מהשחקנים העבירו ביקורת על רמת השיפוט, אחרים בחרו שלא לבקר אותו על הרחקת איציק כהן. אלה שכן בחרו לבקר אמרו: "הוא הרס את המשחק. הקבוצה הייתה במומנטום טוב והשופט עשה טעות קשה. בדיעבד, יכול להיות שהיא עלתה לנו 40 מיליון שקל". עם זאת, חלק מאותם שחקנים ציינו: "מדובר בדברים שנאמרים תוך כדי כעס. אולי מחר זה ישתנה".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

בלם מכבי חיפה איציק כהן. רויטרס
"אולי מחר זה ישתנה? איציק כהן/רויטרס

יעקב שחר: "זה מרגיז, חבל, אבל נרוץ קדימה"

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר אמר הבוקר בתוכנית הבוקר של גלי צה"ל: "זה מרגיז, אבל בסופו של דבר מי שמבקיע את השערים הוא זה שעובר. זה מה שקרה וחבל, אבל נרוץ קדימה. יש את הליגה האירופית ואת הליגה שלנו, יש מה לעשות. קיבלנו את הסטטיסטיקה של המשחק, והרחקת הבלם שלנו בהארכה עצרה את המומנטום שלנו כי היינו קרובים לשנות את התוצאה, אבל עם זה לא הולכים למכולת, לא ניצחנו ונקווה להגרלה מעניינת בליגה האירופית. נקווה שם לשפר את המצב".

שחר סיפר כי ניסה לעודד את השחקנים: "דיברנו הבוקר, עודדנו אותם. בספורט אי אפשר לשבת ולשקוע בניתוחים במה היה ואילו היה. זה לא בלקסיקון, ועם מה שיש צריך להמשיך קדימה". על הפגיעה הכלכלית באי ההעפלה, אמר שחר: "ללא ספק העפלה זו תמיכה כלכלית לא מבוטלת, אבל זה מה יש. יש עוד קבוצות שרוצות להגיע, אבל רק 32 קבוצות עושות את זה".

לגבי הסגל הלא מנוסה שעמד לרשות הקבוצה, אמר בהלצה: "בלמים לא רוצים להגיע כי הם נפצעים אצלנו, אבל מה נעשה. שני בלמים שלנו לא שיחקו ונאלצנו לשחק עם המחליפים. השחקן המחליף (איציק כהן) קיבל כרטיס אדום, שכולנו חושבים שהיה מיותר בגלל טעות של השופט".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אי אפשר לשבת ולשקוע בניתוחים". יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully