וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "הייתה אי הבנה לגבי הפנדלים"

24.8.2011 / 17:14

קפטן מכבי חיפה ניסה לגמד את התקרית עם אלישע לוי ואמר: "אנו מועדון חזק ונמשיך, גם הליגה האירופית זה יפה"

אורי לנץ

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה נחתה היום (רביעי) בישראל מאוכזבת מאוד לאחר ההפסד בדו קרב פנדלים 4:1 לגנק הבלגית וההדחה בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. הירוקים, שהפסידו 2:1 לאחר 120 דקות, חלמו על הופעה שלישית בשלב הבתים של המפעל היוקרתי ביותר באירופה, אבל ייאלצו להסתפק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

קטן: "הליגה האירופית זו לא אכזבה"

מי שהיה בעין הסערה הוא הקפטן יניב קטן, שדרש להיות הבועט הראשון בדו קרב הפנדלים וסירב לבעוט לאחר שאלישע לוי העדיף את ולדימיר דבאלשיווילי כבועט הראשון. עם נחיתת הירוקים בשדה התעופה, אמר קטן: "קיווינו לעבור שלב, אבל לא הצלחנו. חבל שלא הצלחנו לנצח במשחק הראשון בתוצאה גבוהה יותר".

על מה שקרה במהלך דו קרב הפנדלים אמר קטן: "זה אחד הדברים שקורים בבעיטות פנדלים, לצערי לא הצלחנו וחבל. דבאלישווילי וגולסה לא בעט בלי ביטחון. הייתה אי הבנה לגבי הבועט הראשון. לא הצלחנו לנצח בגלל פנדלים, אבל כך זה בכדורגל".

קטן הוסיף: "אנחנו מועדון חזק ונמשיך קדימה. לא התפקיד שלי לדבר על המצב הכספי של הקבוצה. הליגה האירופית זו לא אכזבה, זו גם ליגה טובה ומעניינת. אני מקווה שנקבל בית טוב וקבוצות טובות ויהיה מעניין. יש לנו המון רגעי שיא ורגעים יפים. אנחנו לוקחים אליפויות ותארים, אבל יש גם משחקים שצריך להפסיד בהם. צריך לדעת להפסיד כמו גברים".

אלישע לוי הוסיף: "בגדול פספסנו במשחק הראשון ולא ניצלנו את היתרון הגדול שהיה לנו. אתמול דווקא השגנו שער חוץ וזה היה פנטסטי. חוץ מהפתיחה, שלא הייתה טובה, כל המשחק היה בשליטתנו. היו לנו כמה בעיות, שחוזרות על עצמן. חוסר ריכוז מול השער וחוסר שקט, אבל אלה דברים שישתנו".

על העימות מול קטן אמר לוי: "אני ניזון מפרסומים באתרי האינטרנט. אני לא יודע שום דבר אחר. לא היה שום דבר עם יניב קטן. אין עימות בין מאמן לשחקן. מאמן קובע והשחקן מבצע".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully