וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי לא ישחק באליפות אירופה

23.8.2011 / 15:09

אבידה גדולה לנבחרת הכדורסל: הפורוורד הפצוע לא יחלים בזמן ואחרי שיחה משותפת עם המאמן שיבק, הוחלט שלא יכלל בסגל

אבידה גדולה לנבחרת ישראל בכדורסל המתכוננת לאליפות אירופה בכדורסל שתפתח בסוף החודש בליטא: הפורוורד עמרי כספי לא יכלל בסגל שייצא לטורניר בעקבות הפציעה ממנה הוא סבל בשבוע וחצי האחרונים. כספי נפגע באחד מאימוני הנבחרת לפני היציאה לטורניר ההכנה בהולנד והוא סובל ממתיחה ברצועה הצידית בברך.

בימים האחרונים ערך הצוות הרפואי של הנבחרת מעקב צמוד אחר קצב ההחלמה של כספי ועדכן את שיבק כל העת. היום המאמן שוחח עם הפורוורד והשניים סיכמו שהאחרון לא יכלל בסגל לאליפות.

לפיכך סגל נבחרת ישראל לאליפות יראה כך: אפיק ניסים, גל מקל, יוגב אוחיון, יובל נעימי, יותם הלפרין, טל בורשטיין, גיא פניני, דיוויד בלו, אלישי כדיר, ליאור אליהו, אורי קוקיה, יניב גרין.

אריק שיבק אמר היום: "עמרי הרגיש שהברכיים שלו עדיין לא בסדר. הוא ניסה לעשות אימון כושר קצר היום ועצר באמצע, לא מצאנו לנכון להמשיך את העניין של כן או לא, ועצרנו את זה. 12 השחקנים ששיחקו נגד פולין אתמול הם 12 השחקנים שייצאו לאליפות".

שיבק הוסיף: "כל שחקן בסדר גודל של עמרי, כמעט בכל נבחרת אירופאית, הוא חסר, פציעה זה דבר לא סימפטי. אנחנו במצב שבעמדה שעמרי משחק יש לנו שחקנים שיכפו על חסרונו יש לנו שחקנים שעושים את זה טוב מאוד. עמרי ייחסר, אבל עד היום לא דיברתי על חסרונות של שחקנים ואני לא מתכוון לעשות את זה מהיום. אני מדבר על מי שעובד, מזיע ומתאמן כל יום, ולהם צריך לתת את כל תשומת הלב".

יותם הלפרין הוסיף: "כולנו רצינו שעמרי כספי יהיה איתנו, אבל זה המצב. זה לא סוד שיש כמה שחקנים שאמורים לתת את הטון במשחקים, אבל ביום נתון כל אחד יכול לעשות את ההבדל, כולנו נצטרך לתת אקסטרה".

נבחרת ישראל תשחק בבית ב' ביחד עם גרמניה, סרביה, לטביה, צרפת ואיטליה. מחר (רביעי, 19:00, ערוץ 1) תקיים הנבחרת משחק הכנה נגד נבחרת רוסיה בבית מכבי בראשון לציון.

עמרי כספי מסביר מדוע לא יצטרף למכבי תל אביב

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully