וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל ניצחה 70:82 את פולין

הנבחרת של שיבק שוב לא הרשימה אך התעוררה ברבע האחרון ודרסה את הפולנים בראשון לציון. 18 נקודות לאליהו, 15 להלפרין

קובי אליהו

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל רשמה הערב (ראשון) ניצחון ביתי 70:82 על נבחרת פולין בפתיחת טורניר ההכנה האחרון שלה לפני אליפות אירופה, הנערך בבית מכבי בראשון לציון. עשרה ימים לפני משחקה הראשון ביורובאסקט, חזרה הנבחרת של אריק שיבק לנצח אחרי כמה תצוגות מעוררות דאגה בטורנירי ההכנה בהולנד ובקפריסין.

ללא עמרי כספי הפצוע, שההחלטה לגבי נסיעתו לליטא תתקבל בימים הקרובים, שוב סמכה ישראל על התוצרת ההתקפית של ליאור אליהו (19 נקודות), והתגברה על פתיחה חלשה ברבע הראשון בדרך לניצחון קל על הפולנים החלשים, שחסרים את כוכביהם הגדולים מרצ'ין גורטאט ומצ'איי לאמפה.

יותם הלפרין, שנעדר ממשחק ההפסד בגיאורגיה, היה טוב עם 15 נקודות, ויניב גרין המשיך במגמת השיפור שלו עם 11 נקודות ושבעה ריבאונדים. רוברט רות'בארט, שעשוי להיות מנופה מהנסיעה לליטא, לא נכלל בסגל הנבחרת. ביום רביעי תקיים ישראל משחק הכנה נוסף מול נבחרת רוסיה של דיוויד בלאט.

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל גל מקל, יניב גרין, יותם הלפרין, ליאור אליהו וגיא פניני במהלך משחק אימון מול נבחרת פולין בראשון לציון. קובי אליהו
זה היה יכול להיגמר בפער גדול יותר/קובי אליהו

מהלך המשחק

ישראל פתחה עם גל מקל, יותם הלפרין, גיא פניני, ליאור אליהו ויניב גרין. בדקות הראשונות הציגה הנבחרת הגנה חדירה ואיפשרה לפולנים להגיע בקלות לסל. אליהו היה היחיד שתפקד בצד ההתקפי כשקלע את שש הנקודות הראשונות של ישראל, אך הפולנים עדיין הוליכו 6:11. תומאס קלאטי המשיך לצלוף אצל הפולנים, אבל כניסתם של טל בורשטיין ודייויד בלו עזרו לנבחרת להיכנס לקצב מבחינה התקפית, לפני שפולין התעוררה מחדש וסגרה את הרבע ביתרון 16:20.

בפתיחת הרבע השני חזרה ישראל להתקשות בהתקפה, כשבורשטיין ויובל נעימי נראו חסרי ביטחון, אך שלשה של יותם הלפרין החזירה את הנבחרת עד 23:23. ברגע שהזריקות מבחוץ החלו להיכנס המקומיים השתחררו, ההגנה הפולנית נפתחה ואפשרה לאליהו לחזור לחגוג בצבע ולהוביל את ישראל ליתרון 26:30. במקביל חיזקה הנבחרת של שיבק גם את ההגנה, וירדה להפסקה ביתרון 28:34.

אם הפולנים עוד חלמו על חזרה למשחק ברבע השלישי, הגיעו שתי צליפות אופייניות של בלו שהקפיצו את ישראל ל-36:46 והעלו אותה על המסלול הבטוח לניצחון. קלאטי והפולנים עוד חזרו ל-45:51, אבל דקות טובות של אליהו עזרו לישראל להתאושש ולהוליך 45:55 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון הריץ אפיק ניסים את ישראל לקצב גבוה יותר, והפולנים הרימו ידיים באופן סופי. אלישי כדיר ניפק כמה מהלכים נאים בצבע והקפיץ את היתרון הישראלי עד 50:73 חמש דקות לסיום. דווקא אז חלה נסיגה במוטיבציה של המקומיים, ובמקום להפוך את המשחק לניצחון מוחץ ישראל איפשרה לפולין לצמק בדקות האחרונות, עד ל-70:82 בלבד לישראל בסיום.

קלעו לנבחרת ישראל: ליאור אליהו 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, יותם הלפרין 15, יניב גרין 11 ו-7 ריבאונדים, אלישי כדיר 9, דייויד בלו ואפיק ניסים 8, גיא פניני וטל בורשטיין 6. אורי קוקיה, יובל נעימי וגל מקל לא קלעו.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully