וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "הדדליין של כספי מתקרב, צריך לקבל החלטה"

21.8.2011 / 12:45

רגע לפני טורניר ההכנה עם פולין ורוסיה, הביע מאמן הנבחרת ישראל דאגה ממצב כוכבו. בלאט: "מופתע שלא מעריכים אותנו"

עשרה ימים בלבד נותרו עד פתיחת יורובאסקט 2011, והיום (ראשון) ערכה נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים נוספת לקראת השתתפותה באליפות אירופה. מאמן הנבחרת אריק שיבק דיבר בין היתר על פציעתו של עמרי כספי, והתייחס גם לטורניר ההכנה שייצא הערב לדרך בראשון לציון, בהשתתפות נבחרות פולין ורוסיה. המשחק הראשון של ישראל יהיה מול הפולנים (19:00, ערוץ 1), וביום רביעי ייפגשו שיבק ושחקניו את נבחרתו של דיוויד בלאט, שבעצמו נכח גם כן במסיבת העיתונאים.

"כל משחק של הנבחרת הוא חשוב", אמר אריק שיבק לקראת טורניר ההכנה. "אני חושב שרוסיה מסתכלת קצת אחרת על הטורניר, אבל בשבילנו ובשביל פולין זו חשוב. הולכים להיות פה משחקים ברמה מאוד גבוהה, רוסיה היא אחת מארבע הנבחרות הטובות באירופה ובהחלט יהיו משחקים קשים וטובים מאוד מבחינתנו בכל הנוגע לתחרותיות. טוב לשחק נגד נבחרת ברמות הגבוהות ביותר".

"חזרנו מגאורגיה טובים יותר", הוסיף שיבק. "היו לנו אימונים טובים, וכשכל הנבחרת משחקת באימון ביחד זה נראה הרבה יותר טוב. אני מקווה שבטורניר הזה נהדק את הברגים במכונה ונגיע לאליפות מוכנים". על מצבו של עמרי כספי אמר המאמן: "הוא סובל ממתיחה ברצועה. הרופא אמר שצריך לחכות שבועיים ואז לראות את מצבו. אני אקבל אינפורמציה מחר או מחרתיים ונראה מה מצבו. הייתה לי שיחה עם עמרי ביום שישי וסגרנו שנחכה ליום שני-שלישי ונראה לאן נתקדם כי כבר מגיעים לדד ליין וצריך לקבל החלטה לכאן או לכאן".

מנגד, דיוויד בלאט נשמע מרוצה לחזור ארצה. בעוד ששיבק טען שרוסיה מועמדת להגיע לחצי גמר היורובאסקט, מאמן הנבחרת הרוסית לקח את הדברים בעירבון מוגבל: "אני עדיין מופתע שמעריכים אותנו ככה. בתחילת הקיץ אף אחד לא דיבר עלינו. כיף אמיתי בשבילי להגיע ארצה ואנחנו מאוד נהנים מהעובדה שאנחנו פה".

בלו בספק למשחק מול פולין

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully