וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: בלו לא התאמן, בספק לפולין

20.8.2011 / 23:59

הפורוורד סובל מבעיות גב ובספק למשחק ההכנה (19:00, ע' 1). רותבארט צפוי להיות מנופה, שיבק עדיין מתלבט בעניין כספי

נבחרת ישראל תפגוש מחר (ראשון) את נבחרת פולין במסגרת טורניר ההכנה שייערך השבוע בבית מכבי בראשון לציון (19:00, ערוץ 1). הנבחרת ערכה הערב את האימון המסכם כאשר הפורוורד דיויד בלו לא התאמן בשל כאבי גב, וגם הסנטר רוברט רותבארט, ששומר שבת, פספס את האימון. בלו יעבור מחר טיפולים בגבו ולאחר מכן יוחלט האם לשתפו במשחק ההכנה. ישראל תערוך מחר מסיבת עיתונאים במלון כפר המכביה, בצוותא עם נבחרות רוסיה ופולין שמשתתפות בטורניר ההכנה.

המאמן אריק שיבק יקבל עד אמצע השבוע את ההחלטה מי מהשחקנים ינופה מהסגל לקראת אליפות אירופה, כשהסנטר רוברט רותבארט צפוי להיות מנופה. השאלה שנותרה פתוחה היא כשירותו של עמרי כספי הפצוע. במידה ולא יוכל כספי להשתתף באליפות, ייצאו כל שאר השחקנים. במידה ויוכל לקחת חלק אפילו בשלב מאוחר יותר, ינפו בנבחרת את אחד הגארדים, ככל הנראה את יובל נעימי או אפיק ניסים.

נבחרת פולין הגיעה לישראל כשהיא ללא מרצ'ין גורטאט ומאצ'יי לאמפה שלא ישחקו באליפות אירופה. הנבחרת הפסידה לישראל רק לפני כשבועיים בטורניר ההכנה בקפריסין, ובפולין מדווחים עד כה על אכזבה גדולה מהיכולת של השחקנים במשחקי ההכנה. מי שמוביל את הנבחרת הפולנית הוא המתאזרח האפריקאי תומאס קלאטי, שלא שיחק במשחק ההפסד לישראל לפני שבועיים.

סקאוט נבחרת ישראל שי סגלוביץ' נמצא בימים אלה בגרמניה ועוקב אחרי הנבחרת המקומית אותה תפגוש ישראל ביורובאסקט, לאחר שבשבוע שעבר צפה בטורניר ה-O2 בלונדון אחר נבחרות צרפת וסרביה. סגלוביץ' אוסף בתקופה האחרונה קלטות גם של משחקי ההכנה של נבחרות לטביה ואיטליה, וחלק מהדוחות כבר הועברו לצוות המקצועי של הנבחרת.

כספי עשוי להצטרף באיחור ליורובאסקט

צרפת ממשיכה להיראות טוב: הביסה את קרואטיה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully