וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: עמרי כספי יצטרף מאוחר לאליפות אירופה

19.8.2011 / 14:52

שיבק אישר כי בנבחרת שוקלים לרשום את הפורוורד ולצרפו אם יחלים. כספי: "פסימי". בורשטיין: "חייבים לשפר את ההגנה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל חזרה הבוקר (שישי) להתאמן לאחר יום מנוחה, כשלראשונה במהלך האימונים התקיים האימון בהיכל נוקיה. בנבחרת מודאגים מאוד ממצבו של עמרי כספי, כשביום שלישי צפוי השחקן לעבור בדיקה אחרונה לגבי מצב ברכו. במידה ולא יתאפשר לו לחזור לאימונים באופן מיידי, יעדיפו בנבחרת לוותר עליו והוא לא ישחק באליפות אירופה. ישראל תקיים מחר אימון נוסף, וביום ראשון תיערך מסיבת עיתונאים לקראת טורניר ההכנה בבית מכבי בראשון לציון שיכלול משחקים מול נבחרות פולין ורוסיה.

"אין יותר מדי לעדכן מעבר למה שאתם יודעים. הייתה לי שיחה עם הצוות המקצועי, נעשה את המקסימום לגבי חזרה שלי לנבחרת, אבל זה תלוי בקצב ההחלמה. אם להיות ריאליים, אני מאוד פסימי, הזמן לא עובד לטובתנו. אני עושה את המקסימום כדי לחזור כמה שיותר מהר", אמר כספי לעיתונאים.

"דיברנו בחדר על אפשרות שאני אצטרף יותר מאוחר, אולי בסיבוב השני אם נעלה. זה תלוי בהרבה דברים ובעיקר בברך. ברגע שהרופא אומר בסדר אני ישר עולה לשחק. צריך לעשות עוד הרבה בדיקות", הוסיף הפורוורד.

המאמן אריק שיבק התייחס לאפשרות הזו ואמר: "זו בהחלט אפשרות שהעלינו, להאריך את תקופת ההחלמה של עמרי, לרשום אותו, לתת לו להצטרף יותר מאוחר ולצאת עם 11 שחקנים. ביום שני או שלישי יהיו תשובות, אני לא רופא ולא פיזיותרפיסט. בואו ניתן לעמרי את הזמן ואת הקרדיט. אם הוא פצוע, אז הוא פצוע".

בלי קשר להגעתו או אי הגעתו של כספי, צריכים בנבחרת לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי המנופה הבא, שיעמיד את מספר השחקנים בנבחרת על 12, במידה וכספי לא יגיע. במידה ואריק שיבק יחליט להפתיע ולהשאיר את רוברט רותבארט, שלא קיבל ולו שניה אחת במשחקי ההכנה, המנופה צפוי להיות אפיק ניסים או יובל נעימי, שמיעטו לקבל דקות במשחקי ההכנה בהולנד וגאורגיה.

עמרי כספי מתרחק ממכבי תל אביב

בורשטיין: "חייבים להעלות את רמת הריכוז"

בנבחרת התייחסו היום גם לתוצאות המקרטעות במשחקי ההכנה: "עוד לא נחצחנו מספיק משחקים, אבל הניצחונות צריכים לבוא באליפות ולא עכשיו", אמר טל בורשטיין. "זה מתקשר לאיך שאנחנו שומרים. בהתקפה אנחנו לא רעים, אבל אנחנו סופגים יותר מדי נקודות בקלות. אנחנו חייבים להשתפר בזה בהקדם".

לגבי מעמדו בסגל אמר: "כמובן שאני מרגיש את הניסיון שלי והחשיבות שלי ומשתדל לעשות מה שאפשר כדי לעזור לנבחרת. אני לא מסתכל על אם אני עולה מהספסל או פותח, זה לא חשוב. כולם כולל אני חייבים להעלות את רמת הריכוז שלנו, את רמת הנחישות ואת רמת הכדורסל. ההכנות לא תמיד אומרות משהו לגבי היכולת באליפות, אבל בניגוד לעונה בה אפשר לשנות דברים, כאן המצב שונה ולכן אנחנו חייבים להכניס את עצמנו לעניינים ומהר".

המאמן אריק שיבק הוסיף: "מאוד שמחתי שהיה לנו אימון עם כל השחקנים פרט לכספי. אני מקווה שסיימנו עם העניינים האישיים והפציעות. הכל מוצדק, אבל התוצאה הייתה שלא יצא לנו כמעט להתאמן אף פעם עם הסגל שראינו היום. התאמנו, נתאמן מחר, ויש לנו משוכה גבוהה מול רוסיה, אחת הגבוהות באירופה".

עמותת "עת לעשות", העוזרת לילדים בעלי צרכים מיוחדים, המשיכה במסורת שהיא מקיימת בשנים האחרונות, ואירחה הבוקר את ילדי הקייטנה של העמותה באימון נבחרת ישראל.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully