וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "עוד לא התרגלתי לתפקיד החדש שלי"

הקשר כבש שער בכורה בברצלונה וסיפר על התאקלמותו: "בארסנל היה לי יותר חופש פעולה, אבל חבריי לקבוצה מקלים עליי"

ברצלונה פיצתה אמש (שני) את אוהדיה על דחייתו של המחזור הראשון בליגה הספרדית עם הצגה גדולה ב-0:5 על נאפולי בגביע גאמפר השנתי, בו זכתה בארסה בפעם ה-35. החגיגה האמיתית בקאמפ נואו נרשמה כשססק פברגאס כבש את שערו הראשון בקבוצה, ליאונל מסי שהחליפו במחצית השנייה הוסיף צמד וסיידו קייטה ופדרו השלימו את התוצאה.

"אני שמח שזכינו בתואר שני העונה", אמר פפ גווארדיולה בסיום. "אבל אסור לשכוח שזה היה רק משחק ידידות. עם התמיכה של האוהדים האלה נוכל לזכות בעוד הרבה תארים. שיחקנו טוב יותר מבסופרקופה, ועכשיו יש לנו עוד שלושה או ארבעה אימונים כדי להגיע בכושר אופטימלי לסופר קאפ האירופי מול פורטו ביום שישי".

פברגאס עצמו חגג את שער הבכורה אך הבהיר שייקח לו זמן להתאקלם בשיטה של בארסה: "בארסנל שיחקתי עם קצת יותר חופש פעולה, וכאן צריך לשמור יותר על משמעת ועדיין לא התרגלתי לכך, אבל כל החברים שלי לקבוצה מקלים עליי. יש לי תפקיד שונה וזו חוויה חדשה, אבל אני בטוח שהמצב עוד ישתפר מבחינתי".

וולטר מצארי, מאמנה של נאפולי, הודה שקבוצתו לא הייתה במשחק החל מהדקה ה-30 ואמר: "אני רוצה להחמיא לגווארדיולה על הרעב שהוא מחדיר בשחקנים שלו. לברצלונה יש קבוצה נפלאה שנבנתה נהדר לאורך השנים, ואי אפשר להשוות אותה לאף קבוצה בעבר. יש לנו הרבה מה ללמוד מהשיעור שהם נתנו לנו, כמו למשל שגם ביתרון 0:5 הם המשיכו לתקוף".

ברצלונה החליטה לוותר למוריניו?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully