וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסל: "אנחנו צריכים להירגע, אחרת נרצח אחד את השני"

נשיא ברצלונה הודיע כי המועדון לא יגיש תלונה כנגד מוריניו: "התמונות אומרות הכל, אבל כולם צריכים לנהוג ברגישות"

ימים ארוכים גועשת התקשורת הספרדית בנוגע למעשיו של מאמן ריאל מדריד, ז'וז'ה מוריניו, שלאחר המשחק לקח חלק בהתקוטטות שהתקיימה על הדשא, ואף נתן מכה קטנה לעוזר מאמן ברצלונה, טיטו וילאנובה. מוריניו כמו מוריניו סירב להתנצל על הדברים, והערב (שני) עולים קולות מפוייסים, ודווקא מכיוונה של ברצלונה.

"החלטנו שלא להגיש תלונה רשמית נגד מוריניו", אמר נשיא ברצלונה, סנדרו רוסל. "הציבור צריך לתת את הדעת על הדברים. ברור לכל שהדברים שהאיש הזה עשה הם לא בסדר, וההתאחדות לכדורגל צריכה לפעול אם היא רוצה". רוסל הוסיף ואמר: "כולנו צריכים לנהוג ברגישות, להוריד את רמת המתח ולנסות להרגיע את המצב את הכל, אחרת נהרוג אחד את השני ברחוב".

רוסל המשיך ואמר: "הבעיה היא לא שלנו, היא שלהם. התמונות הרי אומרות הכל. עוזר המאמן שלנו היה הראשון שלא היה מעוניין בצרות. טיטו עצמו ביקש מאיתנו שלא להגיש את התלונה, ולשכוח מהסיפור. יש קונצנזוס במועדון שלא להגיש תלונה כרגע, בין השאר כיוון שזה עלול לפגוע בהכנות של הקבוצה לקראת משחק הסופר קאפ של אופ"א נגד פורטו. בכל מקרה, אנחנו לא נבקש מההתאחדות לפעול כנגד מוריניו. אנחנו פשוט צריכים לשים את הסיפור הזה מאחורינו".

האם המאבק בין מוריניו לברצלונה על לפורטוגלי לראש?

אפילו המקורבים למוריניו מתחילים לאבד סבלנות

הליגה הספרדית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully