וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הביסה את נאפולי 0:5, שער בכורה לפברגאס

האלופה התעללה באיטלקים בגביע ג'ואן גאמפר. הרכש מארסנל כיכב, גם מסי (צמד), קייטה ופדרו כבשו. צפו בתקציר החגיגה

«iframe width="450" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/J73hX4NKH3k" allowfullscreen»«/iframe»

צפו בתקציר המשחק

בזמן שעדיין לא ברור מתי תצא הליגה הספרדית לדרך, קיימה הערב (שני) ברצלונה את המשחק המסורתי לזכרו של ג'ואן גאמפר, והפעם הגיעה להתארח בקמפ נואו נאפולי האיטלקית, שלצערה הרב הובסה 5:0. הקטלאנים הרבים שהגיעו לצפות בקבוצתם האהובה בוודאי התרשמו במיוחד מססק פברגאס, שקיבל את חולצת ההרכב מפפ גווארדיולה והשיב עם שער בכורה כבר בדקה ה-25.

מלבד פברגאס, פתח גווארדיולה עם הרכב ששילב שחקנים צעירים (מרטין מונטויה, קיקו, טיאגו) ומנוסים (ז'ראר פיקה, סיידו קייטה, אנדרס אינייסטה ודויד וייה). הפתיחה היתה שייכת דווקא לאורחת, כאשר מספרת מדהימה של אדיסון קבאני בדקה התשיעית נפסלה בגין נבדל, וכך נמנענו מאחד השערים היפים ביותר של החודשים האחרונים.

הספתח המוצלח של פברגאס הגיע, כאמור, בדקה ה-25, כשהרכש הנוצץ מארסנל נותר לבדו מול שער ריק הודות לכדור רוחב מצוין של אדריאנו מהאגף השמאלי, וגלגל פנימה. בדקה ה-30 עלתה אלופת אירופה ל-0:2, כשמבצע קבוצתי יפהפה הסתיים בבישול גאוני של אינייסטה לסיידו קייטה, שנגח מתוך הרחבה והכפיל את התוצאה.

ליאונל מסי עלה לכר הדשא בשלהי המחצית הראשונה במקום פברגאס, ובדקה ה-62 הוא הדביק כדור חופשי מרהיב למשקוף, ואפשר לפדרו לשעוט על הריבאונד ולנגוח מקרוב פנימה. הפינאלה, כמובן, היה שייך למאסטרו עצמו, שהפך את הערב המשמח למושלם עם צמד קליל: הראשון בדקה ה-66 אחרי התקפה קבוצתית מופלאה וטיפוסית, בסיומה נותר לבדו מול שער ריק, והשני בדקה ה-77, אחרי בעיטה שטוחה מתוך הרחבה. ברצלונה מוכנה, ועוד איך מוכנה לפתיחת העונה.

ברצלונה החליטה לוותר למוריניו

אגב, האם הפורטוגלי השתגע מהקטלאנים?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully