וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: ארסן ונגר הושעה לעוד שני משחקים מאירופה

מאמן התותחנים נענש על כך שיצר קשר עם הספסל במשחק מול אודינזה. עוד מהמאמן: "אני לא עקשן, אביא שחקנים"

אופ"א הודיעה היום (שני) כי ארסן ונגר הושעה משני משחקים במסגרת אירופאית, וזאת לאחר שבמשחק מול אודינזה הוא לא מילא את התנאים המגבילים שלו מההשעיה הקודמת שספג.

כזכור, ונגר הושעה בשנה שעברה ממשחק אחד באירופה, לאחר שהעביר ביקורת פומבית על השופטים אחרי ההדחה של ארסנל מול ברצלונה. למרות זאת, במהלך המשחק מול אודינזה, שבו ישב ונגר ביציע, נראה המאמן משוחח בטלפון עם הספסל. גורם באופ"א ניגש אליו במחצית והבהיר לו שעליו להפסיק את הקשר עם הספסל. היום, כאמור, ספג את העונש.

עוד בארסנל: ארסן ונגר סופג בימים האחרונים ביקורת קשה מהתקשורת האנגלית, וזאת בעקבות פתיחת העונה הצולעת של קבוצתו. התותחנים נראו רע מאוד בשני משחקי הליגה, קרטעו מול אודינזה, איבדו את ססק פברגאס וכנראה גם את סמיר נאסרי, והמאמן מואשם בכך שאינו מוכן לבצע רכש חדש וממשיך להתעקש על עקרונותיו הלא רלוונטיים.

"באופן כללי, אנחנ הולכים לקנות", הבטיח המאמן, "אולי אנשים מרגישים שאני עקשן, אבל אני לא. אני פשוט רוצה לעשות את הדבר הנכון עבור הקבוצה ולקנות את השחקנים הנכונים. אני מנסה לבחון אם השחקנים טובים מספיק. אתם שוכחים שכבר הבאנו הקיץ שחקנים, כמו ג'רביניו, אלכס צ'מברליין, קרל ג'נקינסון וריו מיאייצ'י. בהמשך העונה אתם תראו שהם שחקנים מצוינים, אבל כרגע צריך לתת להם זמן. אני מרגיש שיש סביבנו אווירה שלילית, וזה פוגע בשחקנים".

סיטי מזהירה את ארסנל: כדאי שסמיר נאסרי לא ישחק מול אודינזה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

כל הכתבות על ארסנל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully