וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.8

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

*וולפסבורג העבירה לשורותיה את בלמה היווני של ליברפול סוטיריס קירגיאקוס ואת המגן השמאלי הקרואטי הרבויה קאלה מטרבזונספור

שמועות

* לוקה מודריץ' מתחיל לאיים על טוטנהאם, ועל פי דיווחים באנגליה, השחקן סירב להצטרף לחבריו לנסיעה למנצ'סטר למשחק הערב מול יונייטד. "הראש שלו לא ממש איתנו", הודה המאמן הארי רדנאפ.

* "טלגרף" טוען כי צ'לסי העלתה את ההצעה עליו ל-30 מיליון ליש"ט, וזאת למרות שאתמול השלימה את החתמתו של קשר אחר, חואן מאטה מוולנסיה. רדנאפ הגיב לעסקת מאטה, ואמר: "אני מניח שזה אומר שעסקת מודריץ' לא תצא לפועל".

* עוד בטוטנהאם: באנגליה טוענים שהתרנגולים עדיין רוצים את דייגו פורלאן. גם ג'ואי בארטון מועמד. רדנאפ: "נהיה חייבים להתחזק, כי כל היריבות שלנו התחזקו".

* מאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני מאבד את הסבלנות: "רוצה שהעברתו של סמיר נאסרי תושלם ב-24 או ב-48 השעות הקרובות". כמו כן, איים על ארסנל: "אם נאסרי ישחק מול אודינזה בליגת האלופות, זאת בעיה גדולה. לא יודע אם נקנה אותו".

* "מירור" מדווח כי ארסן ונגר משנס מותניים, וארסנל הציעה 15 מיליון ליש"ט על קשר ראן יאן מ'ווילה ו-20 מיליון ליש"ט על חלוץ ליל אדן האזרד. עוד מדווח כי ארסנל תציע לוורדר ברמן את ניקלאס בנדטנר בתמורה לפר מרטסאקר. באיטליה טוענים כי ארסנל רוצה גם את ריקרדו מונטוליבו, קשר פיורנטינה.

* ונגר אומר: "באופן כללי, אנחנו נקנה. אנשים חושבים שאני עקשן, אבל אני לא. אני רק רוצה את הטוב ביותר עבור הקבוצה שלי ולקנות את השחקנים הנכונים. אם הוכחתי משהו ב-15 השנים האחרונות, זה שאני יודע לקנות שחקנים טובים".

* מנג'ר אינטר גספאריני הודה שהוא חושש: "עתידו של ווסלי סניידר יוכרע בקרוב, ורק אחר כך אוכל לבנות עליו מקצועית". עוד מגאספריני: "מכירת סמואל אטו היא הפסד גדול עבורנו. נהיה חייבים למצוא לו תחליף, אבל השוק במצב לא קל".

* רומא שבה להביע עניין בשחקנה הברזילאי של ויאריאל, נילמאר.

* "מארקה" הספרדי מדווח הבוקר: "ריאל מדריד מחכה להצעה מאינטר על קאקה, תרצה למכור אותו ב-30 מיליון יורו". על פי הדיווח, אינטר כבר פנתה למדריד בעבר, ומצפה להתפתחויות נוספות השבוע.

* כנראה שלריאל מדריד וז'וזה מוריניו נמאס מהסחבת במו"מ עם סנטוס לגבי ניימאר, ובספרד מדווח שהבלנקוס הקפיאו לעת עתה את המגעים עם הקבוצה הברזילאית.

* בספרד גם טוענים כי אנז'י מחצ'קאלה שעומדת לצרף את אטו, רוצה גם את דני אלבס.

* מנג'ר פאריס סן ז'רמן, לאונרדו: "דיברתי עם אלכס פרגוסון על דימיטר ברבאטוב, אבל יונייטד סירבה לשחרר אותו".

* לאונרדו גם מגביר את המאמצים של פ.ס.ז' לצרף את דייגו פורלאן, על אף שהאחרון רמז שהוא מחכה להצעה מאינטר.

* באיטליה מדווחים כי יובנטוס רוצה לצרף את קשר ארסנל, אנדריי ארשבין, שמסיים את חוזהו בתום העונה.

* "אס" טוען כי איברהים אפלאי עשוי לעזוב את ברצלונה לטובת יובנטוס תמורת 8 מיליון יורו. אתמול דווח כי גם סביליה וטוטנהאם רוצות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully